Skip to main content

Wij hebben thuis KPN compleet en ik heb een KPN mobiel abonnement met data(5gb). Mijn partner wil graag een abonnement met een beetje data. Ik heb ruim voldoende aan de 5gb dus ik kan dat makkelijk met haar delen. Wat zou in ons geval het goedkoopste abonnement voor haar zijn(2 jaar)

Ook gewoon een abonnement nemen met 2 gb data. Of 5 gb data. Als u elke maand over hebt, dan zou u misschien kunnen downgraden naar een abonnement met 2 gb ofzo. Dat is veel praktischer dan elke maand data delen.

Want dat moet je elke maand handmatig doen. En word makkelijk vergeten, dus dan moet uw partner weer bij u zeuren om data. Ik zou het niet eens willen.


Dat is nou echt een antwoord waar ik op zit te wachten. Ook top dat je al meteen een beeld hebt gevormd. Even voor de duidelijkheid. Mijn vrouw vind mobiele data eigenlijk flauwekul aangezien je overal WiFi hebt maar op dit moment zou het toch wel handig zijn naar omstandigheden. Nogmaals bedankt voor je superslimme en welgemeende advies. Ik zal de topic sluiten want hier heb ik echt geen zin in. Succes met je vooringenomen leven👋🏻


Reageer