Skip to main content

Beste PeterG, 

met deze Bundel 100 (MB/min/sms) , kan je dan ook voor 10 cent per minuut Curacao-se telefoon nummers bellen (+599) of geldt dit tarief alleen voor  bellen naar NL?

@hkroft 
De bundel werkt alleen buiten de EU. Je kunt 'm in Nederland niet gebruiken voor bellen naar 'voordeellanden’ buiten de EU.
In Nederland naar een Curaçaos nummer bellen doe je gewoon met je abonnement. Het kost € 0,30 per minuut. Hier valt niet aan te beknibbelen met een bundel of zo. Deze kosten komen boven je maandelijkse bedrag (bundel in abo is alleen voor binnen EU).

Ben je IN Curaçao dan ben je voordeliger uit met de bundel 'voordeelland buiten EU’.

En dan verder je vraag:
De bundel werkt alleen (in Curaçao dus) voor bellen naar Nederland of ander land in de tariefregio 'voordeeland buiten EU'. Hoe het zit als je bv een Frans (ik neem maar wat) nummer belt, vermeldt de informatie niet. Maar ik neem aan dat dat hetzelfde is als naar Nederland, want Europese Unie.

Meer informatie kun je hier vinden met invoer van het land Curaçao.
http://www.kpn.com/buitenland .

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.


Beste Peter,

Hartelijk dank voor je snelle reactie.

Ik heb geen abonnement maar alleen een KPN prepaid G.S.M. 

Ik lees in https://www.kpn.com/prepaid/buitenland.htm

als ik in curacao wil bellen naar een curacao nummer kan ik w.n.l. beter een sim kaart kopen in curacao en een prepaid tegoed kopen?

of een goedkope Nokia gsm en prepaid tegoed kopen in curacao?

zie hieronder.

Je KPN Prepaid bundel is voor Curacao (Nederlandse Antillen) helaas niet geldig. Bellen, sms’en en internetten gaat niet uit je bundel, maar direct van je beltegoed.

Ik ben in Curacao (Nederlandse Antillen)

Je bent in Curacao (Nederlandse Antillen) en belt of sms't naar iemand in Nederland of een land in de tariefregio 'Overige landen buiten de EU'.

  • Bellen:
  •  € 2,55 / min
  • Gebeld worden:

     € 2,04 / min
  • Sms versturen:

     € 0,77 / sms
  • Sms ontvangen:

     gratis

Ik bel van Nederland naar Curacao (Nederlandse Antillen)

Je bent in Nederland en je belt of sms't naar een nummer uit Curacao (Nederlandse Antillen)

  • Bellen:

     € 1,00 / min
  • Sms versturen:

     € 0,30 / sms

@hkroft 
Voor PREPAID gelden deze bundels NIET!!! Er zijn géén bundels voor Prepaid buiten de E.U.

Prepaid is gewoon hartstikke duur buiten de E.U. Ik zie dat je zelf die tarieven al hebt opgezocht.

Velen nemen voor de periode daar inderdaad een lokale simkaart (denk eraan, dus ook ander nummer).


Reageer