Skip to main content

Ik mag mijn abonnement gaan verlengen, maar moet nu een keuze maken tussen het aantal mbps op het 5G netwerk. Ik kan met niet herinneren dat ik dat twee jaar geleden ook moest en kan ook nergens terugvinden hoeveel mbps ik op mijn huidige abonnement heb. Wie helpt mij?

Ha @DaanFloor het maakt niet zoveel uit wat je kiest. Je kunt iedere maand je abonnement aanpassen. 


Thanks.

Maar kan ik ook zien wat ik hoeveel ik nú heb? Gewoon uit nieuwsgierigheid? 😅


Ja zeker! Dan kan dat kan je zien in mijnkpn. 


Ik zie het niet. Alleen hoeveel min/sms en data.


@Joep1965@DaanFloor heeft het over de snelheid. Tegenwoordig kun je een nieuw unlimited abo kiezen met verschillende snelheden (50, 300 of 600 Mbit/s)

Daanfloor zou graag van zijn huidige/oudere abo de snelheid willen weten. Ik eigenlijk ook wel.

Buiten een speedtest doen misschien bij maximale/goede ontvangst?


speedtest uitgevoerd (binnen, achter geïsoleerd golfplaat) via kpn-itns.speedtestcustom.com

 

483.3 Mbps download

107.9 Mbps upload


@Edu2020 je hebt helemaal gelijk. Foutje van mij!


speedtest uitgevoerd (binnen, achter geïsoleerd golfplaat) via kpn-itns.speedtestcustom.com

 

483.3 Mbps download

107.9 Mbps upload

Lijkt vergelijkbaar met de snelste unlimited versie van dit moment.

Ik zou dan “superunlimited” nemen. Die is nu even duur als “unlimited300”


Zie ook dit topic:

 


In je contract wordt, als het goed is, een maximale snelheid vermeld, @DaanFloor. Maar in de praktijk zit er geen formele limitering op de oudere abonnement. Je haalt wat er kan, gebaseerd op de omgevingsfactoren.

 

En als die speedtest op een voor jou beetje representatieve locatie is gedaan, dan is de tip van Edu wel een goede. 

 

speedtest uitgevoerd (binnen, achter geïsoleerd golfplaat) via kpn-itns.speedtestcustom.com

 

483.3 Mbps download

107.9 Mbps upload

Lijkt vergelijkbaar met de snelste unlimited versie van dit moment.

Ik zou dan “superunlimited” nemen. Die is nu even duur als “unlimited300”

 


Reageer