Skip to main content

Wij hebben sinds januari glasvezel van KPN. Ook televisie erbij

 

Werkt prima en zeer tevreden.

 

Nu willen we beiden met onze mobiel over naar KPN, Onbeperkt data en bellen

 

Mijn abonnement bij Vodafone loopt 8 juli af, ik wil mijn nummer behouden

Mijn vrouw zit bij T-Mobile en haar abonnement is al afgelopen, ook zij wil haar nummer behouden.

 

Kunnen wij beiden nu over naar KPN? Welk voordeel hebben we nog meer, buiten de 7,50€ korting? Delen we data etc? En Wanneer kan ik de overstap dan in gang zetten?

 

m.v.g.

Hallo @R. Obbink 

 

Je kan die overgang nu al in gang zetten, dat kan vanaf 3 tot 4 maanden van te voren afhankelijk van de provider en je zit al binnen 3 maanden.

Op deze pagina kan je vinden wat de voordelen zijn: https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm

 

Welke voordelen kan ik krijgen?

Elke maand € 5,- Entertainmentkorting
Combineer Mobiel en Internet met Entertainment en krijg elke maand € 5,- Entertainmentkorting. Met keuze uit Spotify, ESPN Compleet, Pluspakket of Film1.

Tot € 7,50 korting op je Mobiel
Heb je kpn Internet (& TV) voor Thuis? Dan krijg je tot €7,50 korting op elk kpn Mobiel abonnement op jouw adres. Hoeveel korting je krijgt, hangt af van welke databundel je kiest.

Pas elke maand aan, ook omlaag
Databundel omhoog of je internetsnelheid omlaag? Met een KPN Hussel abonnement kun je elke maand je abonnement aanpassen.

Onderling gratis bellen
Als je 2 (of meer) mobiele abonnementen of een vaste telefoon van KPN op één adres hebt.

MB's delen
Meerdere kpn Mobiel abonnementen op hetzelfde adres? Dan deel je makkelijk MB’s met elkaar. Lees hier meer over MB's delen.

Beschik je over een ouder KPN abonnement? Dan kom je mogelijk nog in aanmerking voor de voordelen van KPN Compleet.
Bekijk hier de voorwaarden.

Beschik je over een voormalig Telfort abonnement? Dan kom je mogelijk nog in aanmerking voor de voordelen van Telfort Compleet / Combivoordeel.
Bekijk hier de voorwaarden.

 


Onbeperkt bellen kan ik me voorstellen. Maar zeker dat je onbeperkt data nodig hebt? Thuis heb je tenslotte wifi….

De rest heeft GeSp al genoemd. Scheelt mij weer 😃.


Onbeperkt bellen kan ik me voorstellen. Maar zeker dat je onbeperkt data nodig hebt?

Één met onbeperkt data en één zonder data waarbij je maandelijks 50GB deelt is wellicht toch een aantrekkelijke optie. MB's delen kan tegenwoordig automatisch en dus heb je dan voor €25,- een abonnement met onbeperkt data en voor €12,50 een abonnement met 50GB data.