Skip to main content

Ik heb vandaag mijn nieuwe samsung s23 ontvangen abbonnement unlimited met gratis samsung tablet a8. Die heb ik niet ontvangen wanneer ontvang ik die ?? Groetjes

Hoi @Flower8, welkom bij ons op het forum. Dat is een actie vanuit Samsung, wij hebben daar geen zicht op. Als je jouw toestel binnen de actieperiode hebt besteld kan je je daarvoor aanmelden via de website van Samsung. Dit is wat er op onze website bij jouw toestel wordt gemeld over deze actie:

Je ontvangt de Samsung Galaxy Tab A8 LTE als je de Samsung Galaxy S23-serie bestelt tussen 3 juli t/m 16 juli 2023.

Wil jij gebruikmaken van deze deal? Vraag dan via dit formulier jouw tablet aan.

Hier vind je tevens de actievoorwaarden. Registreren kan tot en met 18 september 2023

Als je dat doet, zal het goed komen dus.


Ook na het registreren bij Samsung moet je nog wat geduld hebben. In de bijzondere voorwaarden op de Samsung website staat het volgende:

Samsung streeft ernaar de Tab A8 binnen zeven weken na het indienen van een volledige en geldige registratie toe te sturen.


Het is allemaal gelukt. Bedankt voor je hulp!! Even wachten nog idd haha. Gelukkig hoefde ik niet zolang op mijn samsung s23 te wachten. 😉