Skip to main content
Vraag

Werkt Multisim in combinatie met Apple Watch ultra 1?

• December 15, 2025
  • 3 reacties
  • 10 keer bekeken

ik wil graag weten of de multi sim(e-sim) op een Apple Watch Ultra 1 ook gewoon werkt 

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Advo 

Wat een goede vraag, met daarop gelukkig een positief antwoord.

Ja, je kunt de multisim van KPN ook gebruiken met de Apple Watch Ultra (1), daarop werkt de multisim prima!!

Zolang je maar zorgt dat de software op je Apple Watch Ultra en de iPhone waaraan je hem gaat koppelen, geüpdatet zijn naar de laatste software versie.

• iPhone: Versie iOS 26.2
  • Apple Watch Ultra (1,2 en 3): Versie WatchOS 26.2

Dus jouw Apple Watch Ultra koppelen met je iPhone via de Watch app, en via deze app kun je dan de multisim downloaden en installeren op je Apple Watch.

• Auteur
  • Topper
  • December 16, 2025

Hallo Michel, 

dankjewel voor je uitgebreide beantwoording ik had al zo het vermoeden maar omdat kpn in de beschrijvingen het alleen heeft over de 2 en 3 dacht ik het nog eens na te vragen . ik kan er nul een overnemen en wilde dat wel zeker weten. nou ik kan er mee verder 

fijne dag 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Advo 

Ik heb je graag voorzien van een antwoord.
Daarnaast kan ik je ook nog zeggen, dat KPN de Apple Watch Ultra (1e versie) ook een tijdje in het assortiment heeft gehad, ten tijde dat hij werd gelanceerd door Apple op 23 september 2022.

Dus de Apple Watch Ultra (1e versie) zou het probleemloos moeten doen, tezamen met de multisim van KPN.

Laat nog even weten, zodra je hem hebt overgenomen, of alles is gelukt.