Skip to main content

Goededag

Op 9 juli is mijn multisim geactiveerd, maar ik kan nog steeds geen WhatsApp en Telegram gebruiken op mijn Apple Watch.

Gisteren ben ik naar het KPN-kantoor gegaan en heb verteld over het probleem. De telefoniste daar zei dat hij het probleem heeft opgelost en ik krijg een e-mail en WhatsApp en Telegram zijn op mijn horloge geïnstalleerd.

Maar tot nu toe heb ik geen e-mail ontvangen en zijn er ook geen WhatsApp- en Telegram-apps op mijn Apple Watch geïnstalleerd.

Los dit probleem op.

Met respect

********

****** **

**-**-****

06********

****

***@gmail.com
 

Admin: privégegevens verborgen i.v.m. privacy

********

****** **

**-**-****

06********

****

***@gmail.com
 

Admin: privégegevens verborgen i.v.m. privacy


Goededag

Op 9 juli is mijn multisim geactiveerd, maar ik kan nog steeds geen WhatsApp en Telegram gebruiken op mijn Apple Watch.

Gisteren ben ik naar het KPN-kantoor gegaan en heb verteld over het probleem. De telefoniste daar zei dat hij het probleem heeft opgelost en ik krijg een e-mail en WhatsApp en Telegram zijn op mijn horloge geïnstalleerd.

Maar tot nu toe heb ik geen e-mail ontvangen en zijn er ook geen WhatsApp- en Telegram-apps op mijn Apple Watch geïnstalleerd.

Los dit probleem op.


Ik heb geen Apple Watch maar zover ik weet zijn deze apps niet te installeren op de Apple Watch…
Je krijgt alleen meldingen ervan binnen.

Wellicht is dit inmiddels wel zo dat er apps voor zijn maar dat durf ik niet te zeggen en kan het helaas ook niet voor je controleren


Hoi @Seyedreza 

Ten eerste fijn dat de multisim in elk geval goed is geïnstalleerd op je Appel Watch, want dat is het belangrijkste voor een goede samenwerking tussen jouw iPhone en Apple Watch via het mobiele netwerk van KPN.

Omtrent Whatsapp en Telegram ben je helaas niet goed ingelicht door een medewerker van de telefonisch klantenservice.
Want zowel de apps van Whatsapp als van Telegram zijn niet te installeren op je Apple Watch, wel kun je berichten vanuit Whatsapp en Telegram ontvangen op je Apple Watch.

Waar kan ik WhatsApp en Telegram op de Apple Watch downloaden?

Het is helaas niet mogelijk om WhatsApp en Telegram op de Apple Watch te downloaden en te installeren.
Zoals gezegd is er geen officiële app beschikbaar van WhatsApp op de Apple Watch.
Je moet het daarom doen met de notificaties die doorgestuurd worden vanaf de iPhone naar de Apple Watch.
Daar kun je dan wel reageren vanaf het horloge, waar we je verderop meer over vertellen.

Daarnaast worden apps niet automatisch op je Apple Watch geïnstalleerd, dat moet je echt zelf doen.
En waarom je een e-mail zou moeten ontvangen is mij eerlijk gezegd een raadsel.

Maar het probleem van het installeren van beide apps, kan dus niet opgelost worden, omdat beide apps niet geïnstalleerd kunnen worden op Apple Watch.


Reageer