Skip to main content

Ik kreeg alleen nummers bij whatts app en geen namen meer. Advies in KPN winkel in den Bosch was whatts app helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren. Er werd elke dag een back up gemaakt, maar toen ik de back up wilde terugzetten, was er niets om terug te zetten. Alles weg… waar is die back up gebleven?? Iemand een idee? 

Hallo @jo69 even de helpdesk van WhatsApp raadplegen.

 


Dank je, ik ga ermee aan de slag


Ik kreeg alleen nummers bij whatts app en geen namen meer. Advies in KPN winkel in den Bosch was whatts app helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren. Er werd elke dag een back up gemaakt, maar toen ik de back up wilde terugzetten, was er niets om terug te zetten. Alles weg… waar is die back up gebleven?? Iemand een idee? 

De back-ups worden gemaakt in Google Drive - een stukje van deze drive is verborgen / gereserveerd.

Eén van de meest voor komende problemen hiermee is dat, wanneer mensen Whatsapp verwijderen en opnieuw installeren, ze de op dat moment aanwezige back-up niet terugzetten en niet veel later een nieuwe back-up wordt gemaakt die de oude back-up zal overschrijven.

Wanneer de oude back-up is overschreven is het herstellen met een back-up niet langer mogelijk.


De back-ups worden gemaakt in Google Drive - een stukje van deze drive is verborgen / gereserveerd.

Het kan zijn dat da niet aan stond. Iedereen gaat er zomaar vanuit dat da aan staat, die online backup. Maar het kan uit staan. Als je dan WhatsApp verwijderd en opnieuw installeert, dan ben je misschien alles kwijt.