Skip to main content
Beantwoord

wijzigen abonnement

• February 10, 2021
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

ik heb eerder mijn abonnement aangepast. Toch staat het onderdeel dat ik had verwijderd nog iedere maand op mijn factuur. Daarover wil ik graag contact hebben met KPN, maar voor mijn gevoel wordt me dat onmogelijk gemaakt. Hoe krijg ik hierover nou contact met iemand van KPN?

Beste antwoord door Denise van KPN

Goed dat je een bericht op ons forum plaatst, @RoMiTo. Het lijkt erop dat de wijziging niet goed is gegaan. Ik kijk graag even met je mee. Wat had je gewijzigd en wanneer? Zou je ook je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 15, 2021

Goed dat je een bericht op ons forum plaatst, @RoMiTo. Het lijkt erop dat de wijziging niet goed is gegaan. Ik kijk graag even met je mee. Wat had je gewijzigd en wanneer? Zou je ook je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?