Skip to main content

Ik zit met een internet probleem. Ik kan mijn abonnement wijzigen en of verlengen. Ik wil graag per direct een groter internet abonnement aangezien het internet verbruik op vakantie gigantische groot is. Al 1 gb gekocht maar dit zijn extreme prijzen gezien mijn verbruik. Nu heb ik mijn abonnement gewijzigd maar kan het pas ingaan na mijn vakantie over 2 weken. Gebeld of het niet gewijzigd kan worden. Nee kan niks gewijzigd worden. Bizar en slecht van kpn. Ik wil best extra betalen voor direct gebruik. Dit wordt geen verlengen na mijn abonnement maar een opzegging! Wat een slechte behandeling. Tegenwoordig is toch alles met 1 muisklik geregeld!! 

 

Helaas wij zijn ernstig teleurgesteld.

Hallo @Robin12356 bij een bestaand mobiel abo zijn er 2 mogelijkheden.

  1. Je kunt maandelijks je bundel naar boven of naar beneden bijstellen en dat gaat dan in per de eerstvolgende factuurdatum.
  2. Je kunt een extra bundel bijkopen en die gaat wel direct in.

Dat zijn dus de mogelijkheden.

Succes.

 


Dit is toch logisch? In zn algemeenheid: iets wat je onmiddellijk wilt kost bijna altijd meer. Iets vooraf regelen is heel vaak goedkoper. Zo werkt het dus ook bij KPN. 


Beetje vreemd wel. Bij tele2, ahum, kun je bijvoorbeeld de bundel verhogen. Dat gaat dan per direct in. Alleen verlagen van de bundel gaat de volgende maand in. Veel logischer.