Skip to main content
Hallo,



nu ik voor 2 maanden in het buitenland zonder WiFi zit heb ik niet genoeg aan de mbs die normaal in mijn abonnement zitten. Om telkens 1000 mb bij te kopen vind ik een beetje veel dus vroeg ik me af of ik ook voor deze 2 maanden onbeperkt internet kan krijgen en hoe duur dit in deze maanden is.



ik hoor het graag!



*Admin: topic verplaatst naar juiste board

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Ha @Onbeperkt mb voor 1 maand Welkom hier op het KPN Forum. Goede vraag, al heb ik wel iets meer informatie van je nodig om je goed advies te kunnen geven. Als eerste: waar in het buitenland ben je? Als je binnen de EU bent kun je je abonnement net zo gebruiken als thuis, er worden dan geen extra kosten in rekening gebracht. Ben je buiten de EU dan zal dat wel zo zijn. Je hebt hoe dan ook enkele opties. Je kunt inderdaad losse bundels bijkopen. Je kunt -indien mogelijk- ook je abonnement upgraden, zodat je meer data tot je beschikking hebt en als je weer terug bent je abonnement weer naar beneden bijstellen (je kunt echter niet lager dan het abonnement dat je hebt afgesloten). Als je echt lang weg bent is het aanschaffen van een lokale prepaidkaart ook vaak een handige oplossing.



Ik kijk hoe dan ook graag even mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Ik heb het zo veel mogelijk ingegevuld!
Hallo @Onbeperkt mb voor 1 maand Dank voort het invullen! Je geeft aan dat je binnen de EU blijft, maar op een plek waar geen wifi beschikbaar is. Dan kan je datategoed (mits je natuurlijk goed bereik hebt) er inderdaad snel doorheen gaan.



Je hebt nu het budget-abonnement, met 4GB. Ik zie dat je onderling trouwens ook veel data uitwisselt met je Compleet-genoten. Je zou deze pagina eens kunnen bekijken, hier staan de verschillende abonnementsvarianten op een rijtje. Volledig onbeperkt internet hebben we niet, maar de twee hoogste Premium-abonnementen bieden je een tegoed van 100 en 200 GB (waarbij ik de dataverdubbeling vanwege KPN Compleet al meetel). Ik zie dat zelf als nagenoeg onbeperkt. Je zou je abonnement dus voor twee maanden kunnen ophogen naar één van deze abonnementen. Let wel: een wijziging gaat per de eerste van de maand in. Hou daar wel rekening mee.

Reageer