Skip to main content

Graag wil ik de factuurdata wijzigen van mijn drie mobiele telefonieabo’s

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt. 

Goedemorgen @Ester vreeken, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het wijzigen van de factuurdatum en daarmee ook de incassodatum is zeker mogelijk! Voor mobiele abonnementen zijn er wel een paar data die niet beschikbaar zijn, maar ik denk dat we hier wel uit kunnen komen. 

Je kan het via 0800-0402 of de LiveChat regelen. Ook ik kan het voor je aanpassen, maar dan heb ik wel wat gegevens nodig. Wil je dat ik het regel? Vul dan je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, de 3 mobiele nummers en de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is (bij persoonlijke opmerkingen). Geef daarnaast ook even in een berichtje aan wanneer je graag de incasso wil laten plaatsvinden. 

Ik hoor graag van je!


@Ester vreeken ik zie een heel vol profiel, hartstikke fijn! Alleen heb je niet aangegeven wanneer je de incasso wil laten plaatsvinden. Dit gebeurt voor het nummer dat eindigt op 22 op dit moment rond de 14e elke maand. Wil je dit naar achteren verplaatsen of juist naar voren?


Ik wil het maandelijks verplaatsen naar de 28e voor alledre de nummers


@Ester vreeken  bedankt. Het nummer dat eindigt op 22 heb ik op de 27e gezet, de 28e kon niet i.v.m. de factuurperiode. Voor de nummers die eindigen op 40 en 88 was de laatst mogelijke datum de 23e. Daar heb ik het nu ook opgezet. Wil je dat liever niet, laat het me dan nog even weten! Ook dit heeft te maken met de factuurperiode van je mobiele abonnement.


Reageer