Skip to main content

Vanmiddag heb ik in Gouda mijn abonnement verlangd met de iPhone 14. Achteraf, 2 uurtjes later, bedacht ik mij toch (stom ook!) dat ik toch graag de Iphone 14 plus zou willen ontvangen. 

Telefonische klantenservice is niet meedenkend/meewerkend. Om deze reden ben ik meteen weer teruggegaan naar de winkel in Gouda. Hier werd mij verteld dat ik de telefoon aan de deur zou moeten afwijzen en mee retour moet laten nemen door de kpn koerier.

 

(Hier ben ik geen fan van, want waarom moet iets eerst opgestuurd worden, weer teruggezonden worden en dan opnieuw teruggestuurd worden.. als iets NET besteld is. Onnodig, onhandig, gewoon niet oké. 

 

Ook zou ik een mail ontvangen om het afleveradres aan te passen, namelijk op mijn werklocatie. Deze mail heb ik niet ontvangen. De bestelling zal nu naar mijn huisadres gezonden worden, hier kan ik het pakket niet afwijzen. Hoe moet dit nu dan wel? In de winkel accepteren ze de retour niet.

 

Wat superONhandig! Ik wil graag mijn bestelling wijzigen en dit lijkt onmogelijk gemaakt te worden...

 

Wie helpt mij verder?

 

-

 

Maxime

Aangezien het nogal druk is op het forum " antwoord moderator tussen 5 en 8 dagen " denk ik tegen die tijd dat je phone allang is bezorgd of door jou is geweigerd

Vul in ieder geval je forumprofiel in met je naam,adres en klantnummer zodat een moderator ziet wie je bent.

Of nog een keer bellen met de klantenservice 


Hi Jimny,

 

Dank voor de snelle reactie.

 

Hm, dat is dan inderdaad te laat.. Ik heb nog een formulier ingevuld om mijn bestelling te wijzigen en annuleren, maar goed...even afwachten helaas.

 

Ik vul mijn account aan, dank voor de tip!

 

Fijne avond!😁


Hoi @Mvgrieken, welkom op het forum! Zodra een bestelling gedaan wordt, gaan onze systemen daar direct mee aan de slag om dit in orde te maken. Het is dan ook niet mogelijk om een eenmaal gedane bestelling te wijzigen. Als het gaat om een wijziging in het abonnement, dan kun je de bestelling eerst laten voltooien en daarna de wijziging doen. Maar, als je toch een ander toestel wilt, dan is er geen andere optie dan het annuleren van de bestelling, en een nieuwe bestelling plaatsen. 

Ik lees dat je het formulier hiervoor inmiddels hebt ingevuld. Dit wordt dan voor je in orde gemaakt. Je krijgt per mail bevestiging van de annulering. Je kunt zelf de nieuwe bestelling plaatsen. Daarmee kan je wachten tot de annulering voltooid is. Maar het kan over het algemeen ook gelijk al, als je wilt. 


Hallo Erik,

 

Bedankt voor je reactie.

De telefoon is aangetekend en met track and trace retour gegaan. MAAR al meerdere formulieren ingevuld en ik krijg maar geen respons van KPN om mij verder te helpen. Letterlijk van het kastje naar de muur.

Wat een uitermate slechte service! Al meerdere malen met kpn medewerkers aan de telefoon gesproken, maar ik kom geen haar verder en niemand helpt. '’Je moet naar de winkel, je moet bellen'’.

Hoe moeilijk is het om een bestelling te annuleren en een nieuwe te plaatsen!!!

Ik ben zeer teleurgesteld in KPN…

 

😪


Hallo Erik,

 

Bedankt voor je reactie.

De telefoon is aangetekend en met track and trace retour gegaan. MAAR al meerdere formulieren ingevuld en ik krijg maar geen respons van KPN om mij verder te helpen. Letterlijk van het kastje naar de muur.

Wat een uitermate slechte service! Al meerdere malen met kpn medewerkers aan de telefoon gesproken, maar ik kom geen haar verder en niemand helpt. '’Je moet naar de winkel, je moet bellen'’.

Hoe moeilijk is het om een bestelling te annuleren en een nieuwe te plaatsen!!!

Ik ben zeer teleurgesteld in KPN…

 

😪

Hoi @Mvgrieken 

Heel vervelend dat je geen respons krijgt vanuit KPN, dit is natuurlijk niet het visitekaartje dat KPN wilt overbrengen naar hun klanten.

Maar misschien kunnen wij jouw gewoon helpen via het forum met goede antwoorden waar je wat mee kunt.

Waar loop je nu precies tegenaan?
Over welke formulieren heb je het nu precies?
Met welke vragen zit je momenteel nog meer?

Als dit even in je volgende bericht zou willen vertellen kunnen wij, maar ook een KPN moderator zoals @Erik_ , daar een passend antwoord op geven.

Het plaatsen van een nieuwe bestelling moet je echt zelf doen, dat kan en mag KPN niet zomaar voor je gaan doen, omdat je weer alle gegevens moet verstrekken en invullen van onderandere je legitimatie bewijs en je IBAN bankrekening (dit in verband met de privacywet (AVG) die daar best streng in is).

Een nieuwe bestelling kun je vandaag gewoon plaatsen via de webshop op de KPN website.
Maar je kunt daar ook gewoon voor naar een KPN Winkel, Optie 1 of de PhoneHouse gaan.