Hoi, ik heb zojuist mijn abonnement verlengd, met een nieuw toestel. Hiervoor moet ik eenmalig een bedrag voor het toestel betalen. Het lijkt er nu op alsof deze eenmalige kosten bij mijn abonnement worden afgeschreven van mijn rekening. Maar ik zou deze kosten graag apart willen betalen. Weet iemand of dit kan en zo ja hoe?Â
Volgens mij kan dat niet. Het had misschien gekund als je in de winkel verlengd had...
HalloÂ
Je wordt op jouw wenken bediend!Â
Â
Ik citeer een eerder gegeven antwoord:Â
De eenmalige kosten voor het bestelde toestel, worden via een aparte factuur aan jou in rekening gebracht, en verloopt dus niet via de normale facturatie van je mobiele abonnement.
Vaak heb je deze eenmalige factuur (voor de bijbetaling van je toestel) binnen één week, uitlopend naar twee weken na ontvangst van het toestel, afhankelijk van hoe snel het systeem jouw deze factuur toestuurt.
Dus NEE, het wordt dus niet in rekening gebracht op de eerstvolgende factuur van je huidig abonnement of op de factuur van je verlengde abonnement.
Je krijgt dus eenmalig een aparte factuur, waarop de bijkomende kosten staan van het bestelde toestel.
Dit is helemaal juist, bij een verlenging krijg je binnen maximaal één maand een aparte factuur voor je toestel. Bij geheel nieuw abonnement, dus wanneer je nog niet klant bij ons was, moeten deze kosten gelijk of bij aflevering worden betaald.Â
bron :Â
Â
Super, dankjewel!Â
Die factuur word wel gewoon automatisch afgeschreven. Vanaf het zelfde rekeningnummer als het abonnement.Â
Dus acht apart betalen noem ik dat niet. Wel een aparte factuur.Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.