Skip to main content
Sinds ik KPN klant ben ( al heel erg lang) heb ik totaalverzekering op mijn toestellen. Deze verzekering kost op dit moment 12,50 per maand.



In deze verzekering is kennelijk ( zonder me ervan op de hoogte te stellen) van alles gewijzigd. Voorheen werd ik bij een KPN business centre ( KPN XL winkel) keurig geholpen....



afgelopen week ging m’n toestel stuk, maar in de KPN winkel kan niemand me meer helpen, dus online aan de slag.... Helaas lukte dat niet, dus dan maar bellen.



Nu blijkt dat ik 12,50 per maand betaal, 99,- eigen risico heb en dat er allerlei voorwaarden zijn veranderd, sinds april 2018. Woekerpolis is de term die hier bij past..



ik heb geprobeerd de wijzigingen te vinden, maar zonder resultaat.



behoorlijk onbehoorlijk vind ik dat KPN kennelijk een verzekering kan wijzigen zonder de klant op de hoogte te brengen. M’n contract loopt einde van het jaar af en ik denk dat ik

maar naar een andere provider overstap, na meer dan 20 jaar (!!) met KPN gebeld te hebben...



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid



Goedemorgen @Saludos, Welkom op het forum. Zo te lezen ben je een hele tijd tevreden geweest over onze dienstverlening, maar de laatste tijd is je ervaring m.b.t. onze klantenservice niet meer zoals het was. Dat vind ik jammer om te lezen. Helemaal als je overweegt om over te stappen. Hopelijk kan ik je meer duidelijkheid geven over de wijzigingen rondom je verzekering en uitzoeken waarom je daar niet van op de hoogte was. Bij dit soort wijzigingen is dat namelijk wel de bedoeling. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Gegevens aangevuld
Bedankt @Saludos, Aan de hand van je gegevens zie ik dat je een zakelijk abonnement hebt bij ons. Dit is een forum gericht op de consumentenmarkt. Ik heb geen toegang tot zakelijke abonnement en daarom kan ik jouw vraag niet beantwoorden. Voor vragen over een zakelijk abonnement, kun je terecht op het zakelijke forum of bellen met 0800-0403. Zij kunnen je hier meer duidelijkheid geven.
ik heb al eerder getracht dit in het zakelijke forum te plaatsen, maar de activatiemail komt niet ( ook niet in spambox)







Ook heb ik op de KPN site gezocht... kwam wél iets tegen, alleen nergens wáár ik inhoudelijk iets over de wijziging kon lezen





Maargoed, tijdens het telefonisch indienen van de claim heb ik aangegeven een klacht te willen indienen en ook daar heb ik niets meer over gehoord...

Ik ben een kleine ondernemer in een concurrerende markt, als ik zò met mijn klanten om ga ( klachten niet serieus nemen, van kastje naar muur, voorwaarden wijzigen zonder fatsoenlijk informeren), hou ik maar weinig klanten over...
Hoi @Saludos, Begrijpelijk dat deze ervaring niet aan jouw verwachtingen voldoet. Ik wil je niet het gevoel geven dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd, maar ik kan geen vragen uitzoeken rondom zakelijke diensten. Hopelijk lukt het je om alsnog contact te leggen met mijn collega's van de afdeling zakelijk. Als dit niet lukt, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Bij opmerkingen kun je jouw 06-nummer toevoegen, zodat collega's van mij je kunnen benaderen.
Heb deze gegevens vorige week al aangevuld, kan je die niet zien?
@Saludos Het beste is om telefonisch contact op te nemen. Hier gaan de Medewerkers je niet juist te woord staan, de medewerkers telefonisch zijn meer ervaren.
@ Supremee

ik heb uiteindelijk de claim telefonisch gedaan en ook aangegeven dat ik een klacht wilde indienen, maar daar is verder niets mee gedaan. Ook hier kom ik niet verder, lijkt het...
@Saludos Mocht het telefonisch niet door zijn gekomen om je klacht te maken, adviseer ik je toch dat online te doen op; https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm



Snap sowieso niet waarom je vraag niet serieus wordt genomen door @Marina_ en de andere Moderators hier.. het lijkt wel alsof ze alleen berichten beantwoorden op dit Forum die ze makkelijker afgaat en waar ze al een antwoord op klaar hebben staan.
Hoi @Saludos, Dat is waar ook. Excuses daarvoor. Dat je hier niet verder komt, klopt. Ik zet de gegevens i.c.m. met dit topic door naar mijn collega's van zakelijk met de vraag of zij contact met je op willen nemen.



@Supremee, Jammer dat je dit zo ziet en dit noemt in dit topic. Als je dit topic doorleest, geef ik namelijk aan dat ik geen autorisatie heb om zakelijke klanten te helpen. Mocht je tegen dingen aanlopen waar je vraagtekens bij hebt, stuur mij gerust een privébericht en dan wil ik je uiteraard het één en ander toelichten.
Beste Marina, dank voor je reactie, ik ben benieuwd of ze contact opnemen en zo ja, of ik een tevredenstellend antwoord ga krijgen, maar ik vrees van niet
Hoi @Saludos, Zojuist heb ik een collega gesproken van het zakelijke forum. Hij zag geen klacht terug, dus heeft hij er alsnog één aangemaakt. Hierover heb je als het goed is een sms ontvangen. Er wordt naar gekeken door de klachtenafdeling en er wordt nog contact met je gezocht. Houd je mij op de hoogte? Uiteraard schakel ik weer met mijn collega's wanneer je vragen hebt.

Reageer