Hallo KPN,
Ik heb gister een nieuw SuperUnlimited abonnement afgesloten met 75gb data in de EU.
Ik heb van u daarop een bevestigingsmail ontvangen, o.v.v mijn 06 nummer, met daarin een opsomming van combi voordelen, hierin staat:
”Dubbel zoveel MB's (en minuten)
Omdat je producten combineert, verdubbelen wij je MB's iedere maand. Zo geniet je iedere maand van extra MB's in heel de EU.
Heb je een mobiel abonnement die voor oktober 2019 is besteld? Dan verdubbelen we ook jouw minuten en sms'jes.”
Ik heb vandaag KPN servicedesk gebeld of zij kunnen bevestigen dat ik 150 gb data in de EU heb, de servicedesk medewerker moest erg zoeken en zei uiteindelijk dat dit inderdaad zo is. (call 22-02 12:08) dus dat is goed nieuws.
Ik wil dit graag op schrift / per mail bevestigd hebben i.r.t. mijn persoonlijke situatie en contract, kunt u dat verzorgen?
Kunt u volledigheidshalve daarbij ook bevestigen dat de tekst op deze pagina: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/binnen-eu.htm te weten “Extra GB's bij Unlimited Data
Je kunt tot 50 GB roamen in de EU als je Unlimited Data hebt.“
niet van toepassing is op het SuperUnlimeted contract wat wij met elkaar gesloten hebben?
mvg
Anton van B.