Skip to main content
Beantwoord

Zakelijk mobiel abonnement koppelen lukt niet in Mijn KPN

• March 15, 2023
  • 1 reactie
  • 144 keer bekeken

Ik heb een voormalig telefoon nummer van Telfort zakelijk en als ik dit koppel onder Mijn KPN zakelijk krijg ik een boodschap dat het nummer niet herkend word.

Beetje vreemd omdat ik wel gewoon de facturen krijg van dit nummer via KPN per post (e-mail)

Kortom ik word er een beetje moedeloos van en kom er niet zelfstandig uit, wie helpt me ?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi @Koppelen Mijn KPN en welkom op het forum! Als dit om een zakelijk abonnement gaat dan raad ik je aan om hier een topic over aan te maken op ons zakelijk forum. Het forum hier gaat namelijk alleen over consumenten abonnementen. 

Hopelijk heb je via het zakelijk forum snel de oplossing, anders kun je ook bellen via 0800-0403! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 16, 2023

Hi @Koppelen Mijn KPN en welkom op het forum! Als dit om een zakelijk abonnement gaat dan raad ik je aan om hier een topic over aan te maken op ons zakelijk forum. Het forum hier gaat namelijk alleen over consumenten abonnementen. 

Hopelijk heb je via het zakelijk forum snel de oplossing, anders kun je ook bellen via 0800-0403!Â