Skip to main content

Geachte heer/ mevrouw,

 

We hebben een zakelijke abonnement aansluiting bij jullie, maar deze is inmiddels door jullie afgesloten. 
Ik wil graag dat u mijn telefoonnummer zo snel mogelijk  gaat heraansluiten, want ik weet dat ik recht heb op het telefoonnummer, normaliter kunnen jullie binnen 6 maanden het nummer weer terughalen.  Ik ben al jaren klant bij jullie, zonder enige problemen. Ook is dit een zakelijke nummer en door dit nummer af te sluiten schaden jullie mijn inkomen hiermee.

Hopelijk word ik dit keer serieus genomen en wordt mijn telefoon weer aangesloten. 

Welkom op het forum van KPN @Ceyda Turgut 

Om een zakelijk abonnement (zoals een telefoonnummer) weer te kunnen heraansluiten, dient u contact op de te nemen met de zakelijke telefonische klantenservice van KPN.
Deze zijn bereikbaar op telefoonnummer: 0800-0403

Of via het Zakelijk KPN forum

Nu zet u de vraag/verzoek op het consumenten forum van KPN, voor de particuliere abonnementen.
De moderators van het consumenten forum, kunnen niet in het systeem van de zakelijke klanten.

Dus even bellen met 0800-0403 of deze vraag/verzoek stellen op het zakelijk forum van KPN.


We worden helaas niet serieus genomen door de klantenservice. Na meerdere contacten heeft de  klantenservice  vandaag mij geadviseerd om via de forum te reageren.

 

Ik snap niet waarom er zoveel miscommunicatie is binnen jullie bedrijf…

zou je svp iemand willen inschakelen die deze probleem kan verhelpen? Inmiddels heb ik ook al een klacht ingediend.


Beste @Ceyda Turgut 

Ik vind het uitermate vervelend voor je, dat je niet serieus genomen wordt door de (zakelijke) klantenservice van KPN, dit is niet de bedoeling en ook niet waar KPN voor staat.

Dat je nu doorverwezen wordt naar het forum, vind ik persoonlijk ook niet heel netjes, maar kan ik als mede-klant ook weinig aan veranderen, laat dat even helder en duidelijk zijn.

Alleen plaats je nu wel jouw bericht op het verkeerde forum van KPN!
Deze moet je namelijk plaatsen op het zakelijk forum (link) van KPN, dus niet op het forum voor de particuliere klanten.

KPN kent namelijk twee forums, namelijk deze voor de particuliere klanten, maar ook een forum voor deze zakelijke klanten, waar je dit bericht had moeten plaatsen.
Dus druk op de link met de groene letters hierboven, en je komt direct op het forum uit voor de zakelijke klanten.

Ik kan helaas geen medewerker van KPN hiervoor aansturen.
En dat je inmiddels een klacht hebt ingediend is uiteraard je goed recht!!


Bedankt voor uw reactie, zou u mijn berichten willen verwijderen?

 

Alvast bedankt!


Goedemorgen @Ceyda Turgut en welkom hier op ons forum!
Hopelijk heb je hier inmiddels contact over met KPN Zakelijk en wordt je probleem opgelost.

 

Bedankt voor uw reactie, zou u mijn berichten willen verwijderen?

 

Alvast bedankt!

Voor eventuele meelezers (ook in de toekomst) kan dit nuttige informatie zijn dus als je het niet erg vindt, laat ik de berichten staan!