Skip to main content
Ik heb al een aantal malen contact gehad met 0800-0402 over het zeer slechte mobiele bereik. Wij hebben al heel lang slecht bereik en als wij willen bellen met onze mobiele telefoon moeten we tegen de voordeur gaan staan of buiten. Vorige week was er een storing met internet, bellen en de tv, we waren toen afhankelijk van onze mobiele telefoons en toen bleek maar weer hoe slecht dit ging. Ik hoop niet dat we 112 moeten bellen in dit soort situaties. Na deze storing heb ik twee keer contact gezocht met 0800-0402 en is beloofd terug te bellen om het probleem op te lossen, dit is niet gebeurd. Intussen hebben we aan een buurman verder in de straat gevraagd waarom hij buiten aan het bellen was met zijn mobiele telefoon, zijn reactie slecht bereik en ook buiten vond hij. Beide directe buurmannen bellen altijd in de tuin. Niet alleen bellen is niet te doen maar 4G signaal is er ook niet vaak. Dit is al jaren zo en ik vraag aan KPN om nu toch echt met een oplossing te gaan komen.
@Golfbroek met KPN mobiel kan je ook bellen over WIFI. Voor meer informatie zie deze Link van KPN.

Wanneer je internet er uit ligt heb je hier ook niets aan, maar wanneer je internet gewoon werkt wel. Ik hoop dat je hier in ieder geval iets aan hebt. Daarnaast hoop ik voor je dat KPN je verder kan helpen mbt je 4G.
Hi Golfbroek, welkom op het forum.



Sorry voor de late reactie, dit topic is bij mij ergens blijven hangen. Heb jij thuis altijd minder goed bereik gehad? En speelt dit alleen binnen? Als ik het goed lees werkt dit buiten wel goed? Werkt het op andere locaties wel naar behoren?



Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan ga ik me hierin verdiepen.