Skip to main content

Sinds afgelopen donderdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 5g alleen doet mij. Heb ik verbinding met E ipv 5G, terwijl er personen naast mij zitten die wel verbinding met 5G hebben en ook bij KPN.

Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

ik zie wel dat als ik naar In stellingen > mobiel netwerk > mobieledatanetwerk ga dit leeg is bij mij, maar ik weer niet of dit het probleem is.

ook gebruikt mijn telefoon heeel veel data, terwijl hij op het wifi zit… 

Mooi hè, allemaal upgrades, maar het enige wat we willen is gewoon bereikbaar zijn en blijven. Ik zie deze ‘10 dagen’ SMS wel heel vaak voorbij komen, misschien dat er dit keer echts iets aan gaat komen.

De volgende grap van KPN een upgrade geven van een service wat niet werkt. Man o man wat een drama partij is KPN!

Radar? Consumentenbond?

Radar? Consumentenbond?

Radar? Consumentenbond?

Zolang KPN de mensen niet serieus neemt, heeft dit ook geen zin. Radar heeft al een keer een item hierover gemaakt en naar maanden 0,0 resultaat. Ik waarschuw mensen om naar KPN te gaan. Veel familie is inmiddels al overgestapt naar Ziggo. Wat een verademing is dat zeg. Raad het iedereen aan. Geen gezeur met Apple TV wat ook al een jaar speelt en kpn te beroerd is een update te geven. KPN is een meester in mensen aan het lijntje houden. Wees gewaarschuwd!!

Ik heb ook al enige tijd last van mijn internet.. zelfs wifi gooit mijn telefoon uit omdat die zogenaamd niet gevonden kan worden. Terwijl iedereen bij ons thuis gewoon op de wifi kan ?

Afgelopen dagen met KPN aan telefoon gezeten.

• probleem waar we allemaal last van hebben iPhone 11&12. (Geen verbinding)
  • Jaren lang slechte wifi thuis, inmiddels opgelost door aandringen op een nieuwe modem. 
  • iPhone 16 pro Max pre order, niet leverbaar. 

Ze willen een compensatie van €63 euro geven. Deze heb ik uiteraard afgewezen.. verder willen ze niks betekenen, ik heb een klachten brief ingediend. Weer afwachten.. nieuwe klanten krijgen tv’s, Xbox, PlayStation en weet ik wat allemaal. Vaste klanten krijgen een sneer en worden als stront behandeld.

• Jaren lang slechte wifi thuis, inmiddels opgelost door aandringen op een nieuwe modem. 

Ze willen een compensatie van €63 euro geven. Deze heb ik uiteraard afgewezen.. verder willen ze niks betekenen, ik heb een klachten brief ingediend. Weer afwachten.. nieuwe klanten krijgen tv’s, Xbox, PlayStation en weet ik wat allemaal. Vaste klanten krijgen een sneer en worden als stront behandeld.

Bij jou komen ze tenminste nog met compensatie, bij ons komen ze helemaal nergens op terug. 

Bij jou komen ze tenminste nog met compensatie, bij ons komen ze helemaal nergens op terug. 

Ze kwamen er ook niet op terug, heb er zelf om gevraagd. Maarrrr, die €63 is precies het bedrag van tv&internet thuis…. 

Heb nooit meer iets gehoord van KPN of wie dan ook. Teleurstellend is niet eens een woord hier voor.

Echt KPN schaam je diep is het zo moerlijk om je klant te bellen? Weet zoon sms’je geen tekst of uitleg hebben jullie mijn telefoon nummer wel zodat jullie mijn kunnen bellen echt waar wat een drama bedrijf zeg als ik alles op kan gaan zeggen ga ik dit doen het is gewoon schandalig 

Beste klant, bedankt voor je reactie aan KPN. We hebben je aansluiting onderzocht en geen storing gevonden. We gaan ervan uit dat

het inmiddels is opgelost.?Probleem niet opgelost of heb je andere vragen? Bel ons gratis op 0800-0402. Groet, KPN

Hopelijk is het volgende een fix:

Ik stel mij Turkse sim kaart ter beschikking om netwerk te switchen naar 3G op jullie netwerk en dan een test uit te voeren door terug te gaan naar KPN sim kaart…

Nogmaals gebeld met de ‘klantenservice’ kunnen dit beter veranderen in klantenfrustatie. Ik moest van hun naar een fysieke kpn winkel. Zij moeten kijken of alles goed is met mijn iPhone. 1 maal daar kunnen ze niks betekenen. Geen compensatie, geen instel hulp. Alles staan goed in de telefoon, zoals ik ook al 100x heb aangegeven , maar ze zijn zo stronteigenwijs bij KPN!!.

Gaan we nog een keer wat doen KPN???

Ik zou vorige week terug gebeld worden maar niks meer gehoord…

Ik zou vorige week terug gebeld worden maar niks meer gehoord…

Typisch KPN, nooit maar dan ook nooit een afspraak na komen. KPN is echt een aanfluiting 1ste klas. 

Reageer