Skip to main content

Sinds afgelopen donderdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 5g alleen doet mij. Heb ik verbinding met E ipv 5G, terwijl er personen naast mij zitten die wel verbinding met 5G hebben en ook bij KPN.

Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

ik zie wel dat als ik naar In stellingen > mobiel netwerk > mobieledatanetwerk ga dit leeg is bij mij, maar ik weer niet of dit het probleem is.

ook gebruikt mijn telefoon heeel veel data, terwijl hij op het wifi zit… 

@Edwin van der Klaauw had jij een iPhone 12?

Ik had een iPhone 11

Als je niet kan helpen kan je beter niks zeggen

Als je niet kan helpen kan je beter niks zeggen

Ik weet niet wie je bedoelt maar het staat iedereen vrij om - binnen de huisregels - te reageren in topics. Een van die regels is om het on topic te houden. Dat wil ik hierbij ook van jou vragen.  Dank alvast. 

Heb het over het kpn personeel die HELEMAAL NIKS DOET ze moeten zich schamen echt mijn respect is echt weg voor kpn! Ik heb jaren lang bij kpn gewerkt altijd respect naar collega’s en klanten maar de laatste jaren wat en bedrijf zeg gewoon liegen aan de telefoon en andere zaken  schaam je heel diep nps score -5 zelfs is nog te goed voor jullie als organisatie 

@Rico00000 :  Ik snap dat je teleurgesteld bent maar telkens herhalen dat je ons waardeloos vindt in dit topic draagt niet echt bij. Ik wil je ook vragen om daar mee te stoppen. 

Nog wel mijn welgemeend advies: 

Deze community is geen één op één klantingang.  Hier helpen de klanten elkaar.   Als je niet tevreden bent met de geboden oplossing en denkt dat er een fout is gemaakt, maak een terugbel afspraak en bespreek het. Of dien een klacht in:

Contact en klantenservice | KPN

@Rico00000 :  Ik snap dat je teleurgesteld bent maar telkens herhalen dat je ons waardeloos vindt in dit topic draagt niet echt bij. Ik wil je ook vragen om daar mee te stoppen. 

Deze community is geen één op één klantingang.  Hier helpen de klanten elkaar.   Als je niet tevreden bent met de geboden oplossing en denkt dat er een fout is gemaakt, maak een terugbel afspraak en bespreek het. Of dien een klacht in:

De klantenservice is blijkbaar ook geen klantingang helaas. Alles wordt op de grote hoop gegooid
(flikker maar in de hoek, daar ligt genoeg)

De community is wel van KPN, staat op het KPN domein en daarmee net zo veel ingang als de klantenservice. kan je ontkennen maar toch is het zo. 

Zo jammer dat het signaal maar niet land bij KPN.

Deze problematiek is nu op een dag na exact 6 maanden aan de gang.

LOS HET OP KPN! PAK JE VERANTWOORDELIJKHEID@Erwin van KPN!

KPN, wat een grap…

We zijn gewoon weer terug bij af, net als twee jaar geleden. Geen data, geen internet, en toen moest je het OOK op het forum melden omdat je anders gewoon niet geholpen werd. Echt, waar zijn jullie mee bezig? Meneer/mevrouw (of wat je tegenwoordig ook maar bent), stop alsjeblieft met dit soort onzin verkopen, want het slaat nergens op.

Maar goed, ik ben de kwaadste niet. Fijn weekend nog voor jou en alle andere mensen op dit forum. 🙏

Ik heb gesproken.”

Sinterklaas en KPN

Sinterklaas zat op zijn stoel te lezen,

over internetproblemen en wat dies meer is gebleken.

“Bij KPN gaat het steeds weer mis,”

zei hij zuchtend, “wat is er toch met die service?”

De hulppieten klaagden al maanden op rij,

“Geen verbinding, geen data, wat een gedoe voor mij!”

Zelfs het grote boek van Sinterklaas online,

werd niet geladen door die slechte lijn.

De klachtenregen viel op het forum neer,

“Wat doen jullie daar eigenlijk nog meer?”

De klanten bellen, de lijnen staan rood,

maar een oplossing? Die lijkt vaak morsdood.

Toch heeft Sint nog een tip paraat,

voor wie van KPN toch hulp verwacht:

Blijf rustig, blijf vragen, wees altijd beleefd,

dan komt misschien ooit je internet weer in leven!

En mocht het niet lukken, wees dan niet boos,

dan zoekt Sint een provider die werkt… heel eenvoudig en groot.

Veel sterkte, beste klant, zegt Sint met een lach,

want met KPN is het soms écht een zware dag.