Skip to main content

Graag wil ik delen dat wij met 2 telefoons die aan vervanging en abonnement verlenging waren in de KPN winkel in Son stonden. We werden toch vrij snel geholpen toen we binnen waren dat snapte we naderhand ook wel. De man van KPN kwam nog niet eens van zijn stoel af. We vroegen een verlenging  voor het abonnement van mijn vrouw  en het verschil tussen een a51 en een s20. Nou toen kwam het. Tja dat verschil is wel heel groot. …… en dat was het. Toen vroeg ik voor mij zelf een iPhone de 2020.  Ja die kan ik niet laten zien.  Hu????? Er zit er een in de desk???? Nee dat ging niet. We zijn direct weg gegaan en stonden binnen 3 minuten buiten. Wat een service!!!!!! 30 jaar al bij kpn waarvan 25 met mobiele abonnementen zowel zakelijk als privé. Wat is dit voor mentaliteit. We zijn geschrokken weggegaan en komen hier niet meer terug. Wat een onbeschofte manier van mensen te woord staan. 

Wat jammer is dit soort ervaringen toch. Duidelijk iemand die er met de pet naar gooit.  Gelukkig is dat maar een enkeling maar dan nog. Een medewerker van kpn gaat hier vast op reageren. Dat kan even duren want het is druk.


Hoi @Mark vd W. Welkom op het KPN Forum. Wat een vervelende ervaring. Dit hoort zeker niet zo te gaan en ik kan mij voorstellen dat je gelijk bent weggegaan. Onze excuses hiervoor. 

Natuurlijk kan ik hier uitleggen wat de verschillen zijn, maar ik denk dat ik beter de vraag kan stellen waarvoor je het toestel allemaal wilt gaan gebruiken en welke toestel heb je op dit moment? Je kan ook bellen met onze klantenservice (0800 0402) zodat je met een van mijn collega's kan bespreken welke toestel het beste bij jouw past.  


Hoi @Mark vd W. Welkom op het KPN Forum. Wat een vervelende ervaring. Dit hoort zeker niet zo te gaan en ik kan mij voorstellen dat je gelijk bent weggegaan. Onze excuses hiervoor. 

Natuurlijk kan ik hier uitleggen wat de verschillen zijn, maar ik denk dat ik beter de vraag kan stellen waarvoor je het toestel allemaal wilt gaan gebruiken en welke toestel heb je op dit moment? Je kan ook bellen met onze klantenservice (0800 0402 zodat je met een van mijn collega's kan bespreken welke toestel het beste bij jouw past.  

Helaas heb ik geen bericht van je ontvangen. Ik ga er vanuit dat je het probleem al hebt verholpen of dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan horen we dat graag van je! 


Ik ben met dit antwoord echt niet tevreden.  Ik ben zoals ik al zei al 30 jaar klant , 25 jaar met meerdere mobiele abonnementen en dan is dit jullie antwoord. 1 regel excuus en dan weer vlug commercieel te werk gaan. Snappen jullie dan niet dat wij consumenten veel geld betalen en goed geld. Dan wil je ook waar voor je geld.  En niet een vlug antwoord en hop … doooorrrrr   Op he moment 4 abonnementen en kpn compleet maar dat gaat toch veranderen op deze manier. 


Wat had u dan verwacht?


Ik ben het met je eens dat alle klanten goed geholpen moeten worden, of je één of meerdere abonnementen bij KPN afneemt. Ik geef alsnog graag antwoord op al jouw vragen. Om te bepalen welke toestel het beste bij jou past moet ik weten waar je het toestel voor gaat gebruiken. Het zou zonde zijn om een te duur toestel aan te schaffen terwijl je misschien aan een goedkoper toestel ook voldoende hebt. Zou je mijn vragen alsnog willen beantwoorden?


Het gaat hier om een iPhone XR gekocht in november. Ook gekocht op advies van een kpn medewerker. Ik wilde een kleiner toestel maar de iPhone 8 ging er uit vertelde hij me. Dus toch de ze gepakt. Immers was mijn iPhone 7 gestolen dus ik had geen toestel meer.  Nu is de se 2020 en die is dus toch kleiner. Ik wilde graag van mijn XR af en dan een se 2020.  En had daar een oplossing voor gezocht bij mijn kpn winkel. 
Het andere toestel gaat inmiddels niet meer door we hebben er een aangeschaft bij de media markt. 


Het gaat hier om een iPhone XR gekocht in november. Ook gekocht op advies van een kpn medewerker. Ik wilde een kleiner toestel maar de iPhone 8 ging er uit vertelde hij me. Dus toch de ze gepakt. Immers was mijn iPhone 7 gestolen dus ik had geen toestel meer.  Nu is de se 2020 en die is dus toch kleiner. Ik wilde graag van mijn XR af en dan een se 2020.  En had daar een oplossing voor gezocht bij mijn kpn winkel. 
Het andere toestel gaat inmiddels niet meer door we hebben er een aangeschaft bij de media markt. 

Bedankt voor je nadere toelichting, dit maakt het een stuk duidelijker. Ik vind het jammer dat het zo gelopen is, maar wel goed om te lezen dat je uiteindelijk een passend toestel hebt gevonden. Hopelijk ben je tevreden met je nieuwe toestel. Als ik nog iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag.