met de youfone sim heeft het netjes youfone
Dat klopt toch?
met een vodafone sim zie ik Teleena Nederland
Stel je vraag hiervoor bij Vodafone. Dat heeft niks met kpn te maken. Vodafone is niet het kpn netwerk.
Maar misschien is het een nummer van Teleena telecom. Dat is een provider uit Nieuwegein.
Alle sims vodafone en odido en esims die ik heb roamless bnesim kaufland keepgo..
Daar heet het kpn netwerk teleena Nederland.. ik heb dit zelfde eerder gehad op een s10e met L-Mobi toen stond overal L-mobi... dus iets in mijn telefoon zegt dat het kpn netwerk Teleena Nederland heet... mijn tablet 5g heeft het wel gewoon goed... volgens mij kan kpn een ota bericht zenden voor de juiste naam?
bnesim kaufland keepgo.
Dit is abacadabra.
roamless
Binnen Nederland roam je nooit. Daar maak je altijd gebruik van het netwerk waar de simkaart verbinding mee maakt. Teleena is een provider. Dus als de simkaart van die provider is dan zal dié naam in het venster staan.
Heb je die via een bedrijf ofzo? Daar verzorgt Teleena telecom voor namelijk.
Zie hier.
Bnesim roamless keepgo zijn esims (niet nederlands) Kaufland is duits
Hiermee kun je dus in nederland verbinden met hun roam partners zo doet keepgo 5g op kpn vodafone en odido zo kan ik alle netwerken checken voor antennekaart.nl alleen laatst kreeg ik een tdd update op samsung s23u en toen was de naam kpn in eens teleena nederland op mijn tablet heb ik dezelfde (e)sims en daar heet bij elke sim kpn gewoon kpn
Het lijkt er op dat iets in mijn telefoon de naam kpn naar teleena nederland heeft verandert... met een youfone sim of simyo sim of als ik een kpn prepaid sim zou kopen staat er op die plek netjes youfone kpn of simyo maar met vf en odi dus nu teleena nederland
Ik hoopte dat KPN een OTA bericht kan sturen om dat weer goed te krijgen? Volgens mij heb ik dit ook ooit gehad toen hi KPN werd
roamless
Binnen Nederland roam je nooit. Daar maak je altijd gebruik van het netwerk waar de simkaart verbinding mee maakt.
Oh jawel hoor. Je hebt multi-roam simkaarten die op alle drie de netwerken opereren en daarmee dus in feite altijd aan het ‘roamen’ zijn. Het is vrij ongebruikelijk op consumentenniveau maar in M2M-communicatie wordt het veel gebruikt omdat deze aanbieders voor kleine gebruikers erg betaalbaar zijn.
Denk toch dat de enige optie is fabriek reset... naja dan moet dat maar een keertje...
Iemand een idee wat er met mijn esims gebeurt na fabriek reset? Kijkt niemand van kpn mee voor evt. OTA Bericht voor mij?
Oh, fabrieksreset van je toestel? Dan worden ze verwijderd. Alles wat er niet ‘fabriek af’ op stond heeft dat lot.