Skip to main content

Maakt niet uit met wie ik bel, de verbinding wordt na enige tijd verbroken. 
Soms is het na 1 min, 3 min, 10 min, het wisselt enorm. 
Lijkt te gebeuren bij al mijn gebruikelijke contacten, niet specifiek 1 nummer. 

Ik dacht dat het aan mijn mobiel lag de Samsungs s20. 
Hierdoor een nieuwe mobiel gekocht de Samsungs s23. 
En je raadt het al wel, het 2e gesprek wat ik met mijn nieuwe mobiel voerde… 
Na een paar seconden werd de verbinding verbroken. 
Ik kan dan weer opnieuw bellen maar na bepaalde tijd, herhaalt het probleem zich opnieuw.

Ligt dus niet aan mijn mobiel.. Kan het aan de simkaart liggen?? 

Ik heb hier al maanden last van. Ene keer is het 10sec. 2 min, 6 min, etcetera.. Wisselt enorm en is bij al mijn contacten wel.. Niet alle telefoon gesproken maar regelmatig... Ik dacht dat het aan de mobiel lag, nieuwe mobiel gekocht.. (belachelijk die prijzen tegenwoordig, had de samsungs s20 en nu de s23....) 1e gesprek wat ik ermee deed, na 3,5 minuten hup werd er opgehangen. Bel ik opnieuw terug en dan gebeurt het gewoon opnieuw...   Zonde van de nieuwe mobiel want daar ligt het dus niet aan en moet het bij KPN liggen? 

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic

 


Ben je altijd op dezelfde plek als dat gebeurt ?
Het zou namelijk ook met de “mast” cq de apparatuur daar bij te maken kunnen hebben.
Maar dan zouden andere gebruikers van die mast er ook last van moeten hebben, nou ja, het kan ook een combinatie van technieken zijn die het probleem veroorzaken. Sommige foutjes kunnen heel geniepig zijn.

Voor de test eens op andere locatie bellen (als je dat al niet gedaan hebt).


Ik heb vanmorgen contact gehad met KPN, we gaan nieuwe simkaart uitproberen... Het gebeurt op verschillende locaties helaas.. Vanmorgen ook, probeer ik afspraak te maken met huisarts. Sta je in de wacht en dan eindelijk iemand aan de lijn en hup verbinding weg. Het is al lang zo en de meeste waar ik mee die weten het inmiddels ook dat ik opeens weg kan zijn dus wachten keurig tot ik terug bel maar het wordt nu toch wel vervelend... Het is overigens al ik bel maar ook als ik gebeld wordt dus wie weet ligt het aan mijn simkaart.. aan m'n telefoon in iedergeval niet.


Ik ben benieuwd, simkaart omruilen wordt nogal eens gedaan als <vul maar iets in> maar in dit geval zou het best kunnen zijn dat het helpt al is het alleen maar dat de contactjes weer even beroerd worden, cq “schoon” geschraapt. Maar dat zou met het huidige kaartje ook kunnen, een paar keer er uit/in doen.
O, maar wacht je hebt een andere telefoon inmiddels, hmm, afwachten dan.

..] afspraak te maken met huisarts. Sta je in de wacht en dan eindelijk iemand aan de lijn en hup verbinding weg. e..] 

Ja, met name dan ja

Het is al lang zo en de meeste waar ik mee die weten het inmiddels ook dat ik opeens weg kan zijn dus wachten keurig tot ik terug bel

Ik weet van een vriend die zo’n probleem had dat (sommige) bedrijven dan terug bellen, die zijn al ingericht op haperende mobielen.


Ja zonde hé, dacht dat het aan de mobiel zou liggen daarom een nieuwe gekocht. Nouja dan hebben we een reserve achter de hand liggen in de kast.

 

Ja ik ben heel benieuwd, de simkaart is ook al wel al heel wat jaartjes uit dus wie weet. Ik hoop het!


Wat ontzettend hinderlijk dit @Lau Ra 😕

Goed dat er nu een vervangende simkaart onderweg is, ik hoop dat die een verschil gaat maken!


Heb je de nieuwe simkaart ontvangen @Lau Ra? En hoe gaat het daar nu mee?


Yes vanmiddag ontvangen, ik heb hem echt net in mijn mobiel gedaan en geactiveerd.. Ik ga het de komende dagen ervaren, ik hou jullie op de hoogte… 


Ik hoop dat het goed blijft met deze simkaart! 🤞🏼

Mocht dat niet het geval blijken te zijn, dan wil ik je toch aanraden om even telefonisch contact met ons te zoeken via 0800 - 0402, zodat de technische dienst even met je mee kan kijken. Uiteraard hoop ik dat dit helemaal niet aan de orde zal zijn omdat deze nieuwe simkaart geen kuren meer vertoont 😊


Jammer!!!! Helaas na een nieuwe simkaart wordt de verbinding nog steeds geregeld verbroken... Ik ga morgen toch maar even bellen, benieuwd wat de technische dienst dan kan betekenen..... Wordt vervolgd! 


Reageer