Skip to main content

Ik heb bewust geen voicemail genomen omdat ik die toch niet afluister. Nu begreep ik laatst dat de beller naar mij wel een bericht te horen krijgt van KPN, namelijk dat “degene die u probeert te bereiken heeft voicemail uitgeschakeld, u kunt geen bericht inspreken; de verbinding wordt nu verbroken”. 

Ik heb gebeld met KPN met de vraag of ze dit wilden verwijderen, omdat ik helemaal geen bericht wil afgeven. Dit blijkt niet mogelijk te zijn :frowning2:

Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben?

Ik heb daar geen problemen mee en persoonlijk vind ik het ook wel zo netjes dat dit gemeld wordt. De beller heeft dan in ieder geval duidelijkheid en weet dat hij/zij het niet direct nog een keer hoeft te proberen. Je zult maar een starttarief van 14 Eurocent hebben.


Als iemand mijn 06 belt en ik ben in gesprek dan krijgt deze de bezettoon te horen. Hiervoor heb ik 'wisselgesprek’ uitstaan in het menu van mijn telefoon-app.

Als iemand mij belt en ik ben beschikbaar dan gaat de telefoon ruim een minuut over. Na 70 seconden gaat ie dan pas naar de bezettoon.

Ik heb voicemail uitgezet door te 'bellen’ met nummer 12339. Dus niet via het menu uitgezet.


Als iemand mijn 06 belt en ik ben in gesprek dan krijgt deze de bezettoon te horen. Hiervoor heb ik 'wisselgesprek’ uitstaan in het menu van mijn telefoon-app.

Als iemand mij belt en ik ben beschikbaar dan gaat de telefoon ruim een minuut over. Na 70 seconden gaat ie dan pas naar de bezettoon.

Ik heb voicemail uitgezet door te 'bellen’ met nummer 12339. Dus niet via het menu uitgezet.

Bedank voor je reactie. Ik heb voicemail nu ook via 12339 aangezet en nu krijg ik de melding niet meer en gaat m’n telefoon idd alleen nog over. Fijn dat dit zo werkt 👍.


Reageer