Skip to main content

Hoi,

Ik heb verschillende, met een vast IP adres geconfigureerde IoT appraten, die via Wifi zijn aangesloten op de Box v12. Na een herstart van de v12 zijn enkele ervan niet terug te vinden in de Client List. Het gekke is dat ze wel benader- en bedienbaar zijn in de officiële app van de maker van de betreffende apparaten, compleet met het opgeslagen IP adressen 🤔

Ik vraag me af hoe dit mogelijk is.

Hebben die IoT apparaten een vast IP adres dat op het apparaat zelf ingesteld is of leg je voor die apparaten een DHCP reservation vast op de V12?


@HStengel Had je nog naar de vragen van @wjb gekeken?


Hebben die IoT apparaten een vast IP adres dat op het apparaat zelf ingesteld is of leg je voor die apparaten een DHCP reservation vast op de V12?

Zoveel mogelijk vast ingesteld op de v12, de modules die ik kwijt was hebben een vast IP

 


Hebben die IoT apparaten een vast IP adres dat op het apparaat zelf ingesteld is of leg je voor die apparaten een DHCP reservation vast op de V12?

Zoveel mogelijk vast ingesteld op de v12, de modules die ik kwijt was hebben een vast IP

Apparaten waarvan het IP adres op het apparaat zelf hard ingesteld is worden niet weergegeven in de cliënt list.