Skip to main content
Beantwoord

Aansluitdatum vandaag maar nog geen sms of mail ontvangen en 'start met aansluiten' knop werkt nog niet

• May 23, 2025
  • 2 reacties
  • 88 keer bekeken

Na weken te hebben gewacht is vandaag eindelijk mijn aansluitdatum na een verhuizing.

Ik heb echter nog steeds geen sms/mail ontvangen en de "Start met aansluiten" knop in de app blijft grijs en niet selecteerbaar…

Ik heb de DSL kabel ingestoken in mijn Experia Box V10 maar de L1/L2 lampjes branden totaal niet meer, gisteren toen ik het nog testte brandden deze wel nog even.

Ik krijg nu alleen een oranje "Services" lampje.

De zwarte internet kabel gaat trouwens naar mijn KPN wifi extender.

Weet iemand of ik nog iets zou moeten resetten?

Of dat ik nog geduld moet hebben tot ik iets hoor van KPN?

Heel erg bedankt alvast!

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@JdJ_, het bericht dat je kunt aansluiten kan elk moment van de dag komen inderdaad, er is geen vast moment waarop dat gebeurt. Heb je die inmiddels gehad, en heb je het daarna aan kunnen sluiten?

Als dat nog niet gelukt is kan je het beste een terugbelafspraak maken via onze site. Dan kan er samen met jou gekeken worden naar de verbinding en waarom die nog niet werkt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 23, 2025

Beste ​@JdJ_ de dag is nog maar net begonnen. Als je een SMS en/of mail krijgt dat je aangesloten bent is je abo actief, eerder niet.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@JdJ_, het bericht dat je kunt aansluiten kan elk moment van de dag komen inderdaad, er is geen vast moment waarop dat gebeurt. Heb je die inmiddels gehad, en heb je het daarna aan kunnen sluiten?

Als dat nog niet gelukt is kan je het beste een terugbelafspraak maken via onze site. Dan kan er samen met jou gekeken worden naar de verbinding en waarom die nog niet werkt.