Skip to main content

Goedenavond,

In mijn nieuwe huis zitten de volgende aansluitingspunten:

Weet iemand hoe ik de experia 10 modem hierop aan kan sluiten? Kan dit hier überhaupt of moet dit mogelijk op een andere plek in huis? Ik heb geen ISRA punt kunnen vinden.

 

Groet,

Remko

Deze zijn beide niet geschikt.  Ik ben bang dat de vorige bewoner het israpunt heeft gesloopt. Ik raad je aan om een monteur te vragen.


 

Deze zijn beide niet geschikt.  Ik ben bang dat de vorige bewoner het israpunt heeft gesloopt. Ik raad je aan om een monteur te vragen.

Bedankt voor de snelle reactie. De witte kabel is vermoedelijk wel het punt waar internet de woning binnenkomt of niet?


 

Deze zijn beide niet geschikt.  Ik ben bang dat de vorige bewoner het israpunt heeft gesloopt. Ik raad je aan om een monteur te vragen.

Bedankt voor de snelle reactie. De witte kabel is vermoedelijk wel het punt waar internet de woning binnenkomt of niet?

Nee en Ja, Nee want het is voor aansluitingen van Ziggo en Ja Ziggo internet komt wel via die aansluiting binnen.


Hoi @remn89, dat zijn inderdaad aansluitpunten die wij niet gebruiken. Dit zijn COAX connecties en die gebruiken wij niet zoals de anderen al noemen, Ziggo gebruikt dit. 

Deze zijn beide niet geschikt.  Ik ben bang dat de vorige bewoner het israpunt heeft gesloopt. Ik raad je aan om een monteur te vragen.

Het kan zijn dat de pvc buis naast het kastje waar UPC op staat onze kabel is, maar doordat de foto zo erg is ingezoomd op dat kastje is dat moeilijk te zeggen.

Onze aansluitpunten zijn anders, je kunt op deze pagina kijken voor een aantal voorbeelden: Waar zit je KPN aansluitpunt?


Hoi @remn89, dat zijn inderdaad aansluitpunten die wij niet gebruiken. Dit zijn COAX connecties en die gebruiken wij niet zoals de anderen al noemen, Ziggo gebruikt dit. 

Deze zijn beide niet geschikt.  Ik ben bang dat de vorige bewoner het israpunt heeft gesloopt. Ik raad je aan om een monteur te vragen.

Het kan zijn dat de pvc buis naast het kastje waar UPC op staat onze kabel is, maar doordat de foto zo erg is ingezoomd op dat kastje is dat moeilijk te zeggen.

Onze aansluitpunten zijn anders, je kunt op deze pagina kijken voor een aantal voorbeelden: Waar zit je KPN aansluitpunt?


Bedankt Jasper! Ik heb inmiddels contact gehad en komende week komt een monteur langs.


Helemaal goed, ik hoop dat de monteur het aansluitpunt dan kan vinden. Het zou ook kunnen zijn dat de kabel er geen aansluitpunt aan heeft zitten, de monteur zal daar dan een aansluitpunt op kunnen zetten.