Skip to main content

Abonnement verhoogd naar 200 Mbps met een nieuw modem, nu werkt tv niet meer goed

• November 1, 2025
  • 4 reacties
  • 60 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goede dag 

ik heb kpn tv en internet

had hussel 50 met oude moden

heb verhoogd naar hussel 200 en een nieuw modem gekregen

dit aangesloten en nu werkt tv niet goed meer , steeds melding dat de kabels niet goed aangesloten zijn, maar alles is aangesloten volgens de gebruiksaanwijzing

komt ook steeds foutmelding 303 of 203 of zoiets.

ik heb mijn oude modem nog niet teruggestuurd en wil dit nu weer aansluiten alleen hussel 200 werkt dan niet

4 reacties

• November 1, 2025

Welke tv ontvanger heb je? Zit deze rechtstreeks met een utp kabel op de Experiabox of KPN Box aangesloten? Er zit geen switch ofzo tussen? Gebruik je een draadloze verbindingset misschien? 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Lecroix, welkom op de community! Wat vervelende dat het tv-kijken nu problemen geeft en dat je met foutmeldingen zit.

Kun je het volgende eens proberen?

• Haal de stekker van de tv-ontvanger en modem er 30 seconden uit, en zet ze dan weer aan (eerst modem, daarna tv-ontvanger)
  • Controleer of je tv-ontvanger rechtstreeks met een kabel op het modem zit, zonder adapters of switches ertussen
  • Check of de internetkabel stevig klikt in een van de poortjes van het nieuwe modem

Laat je het hier weten als het is opgelost? Lukt het nog niet, wil je dan de vragen van Marlon92 beantwoorden? Dan kunnen we verder met je meekijken.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 4, 2025

Alles gedaan en geprobeerd

modem gaat terug

oude modem weer aangesloten en geen probleem meer

• November 4, 2025

Wat bedoel je eigenlijk met "modem"? Bedoel je daar misschien de tv ontvanger mee?

Sommige mensen doen dat, de tv ontvanger een modem noemen. Dat is zeer verwarrend. 

Als jij een nieuwe tv ontvanger gekregen hebt, dan word de oude over een paar weken geblokkeerd. Deze kan je dus niet blijven gebruiken.

En je had beter over kunnen gaan naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan had je € 43,50 betaald voor 200 mbit. Ik denk dat je nu 10 tot misschien wel 15 euro meer betaald per maand. Buiten de tijdelijke korting gerekend.