Skip to main content

heb n reset modem gedaan,opnieuw de kpnthuis app geinstalleerd,via netwerkkabel(computer) geprobeerd in te liggen,ik ken ondertussen t w.w uit mijn hoofd,..word er gezegd na 20 uĀ bellenĀ  ,..bel ik is er niemand van die afd beschikbaar...en ik ben hier al n hele dag mee bezig dus jullie snappen hoe mijn humeur is...tis toch schandalig dat dit probleem zich zo vaak voor doet,..ik heb gezien dat ik echt niet de enigste ben.,heb dit modem de box 12 sinds vorige week,..en nou blijkt t probleem echt bekend te zijn bij jullie...stuur maar n monteur ZONDER de 70 euro kosten !! t is n probleem van jullie NIET van mij!!

Ā 

Heel herkenbaar. Ik kan op dit moment ook mijn modem niet in. Gaat bijna altijd mis. Heel soms lukt het maar er is geen enkele logica waar dat nu in zit. Ook maakt het niet uit welke browser je gebruikt of via telefoon, laptop of tablet. Bar slecht inderdaad. De box12 zal nooit mijn favoriete modem worden.Ā 


Heel herkenbaar. Ik kan op dit moment ook mijn modem niet in. Gaat bijna altijd mis. Heel soms lukt het maar er is geen enkele logica waar dat nu in zit. Ook maakt het niet uit welke browser je gebruikt of via telefoon, laptop of tablet. Bar slecht inderdaad. De box12 zal nooit mijn favoriete modem worden.Ā 

Mogelijk wel als de software vervangen wordt. Het is dan nog steeds de box 12 maar met geheel gerenoveerde functionaliteit.

Ā 

Ā 


Het is idd worstelen op dit moment. Hopelijk wordt het snel gefixt.

Kan je deze link proberen:Ā https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/Ā  in de Edge browser?

Je krijgt waarschijnlijk een waarschuwing ā€œJe verbinding is niet privĆ©ā€, maar negeer die.
Ga door via "Geavanceerd".Ā  Via die weg lukt het mij wel om in te loggen.


hoi RBƗƗ(RUUD)

We hebben via mobiel tablet en computer(met netwerkkabel) via dieĀ 192.168.2.254 geprobeert maar keijg telkens verkeerde inloggevens

Ā 


Hallo @moedeloos67Ā probeer het eens via onderstaande link:

My Modem


Ik was al weer op zoek hoezo want ik was dit al weer vergeten, maar bij mij was het dus:

Browser

echt waarā€¦Ā 

Ā 


Luitjes

na veel getelefoneer ..krijg ik te horen dat er 17 april n update gaat komen


Het is natuurlijk bizar dat je tich mogelijkheden moet proberen voordat je in je modem komt. Gisteren via laptop wel gelukt maar precies dezelfde browser etc op telefoon en tablet werken niet. Inlog op tal van apparaten nooit een probleem, bij KPN modem helaas wel. En het probleem is nou ook niet echt van recente datum...Ā 

Wellicht gaat de nieuwe software op 17 april soelaas bieden. Moet het eerst zien.Ā 


Goedemorgen @moedeloos67, is het met de tip van @JanDĀ nog gelukt om in te loggen? Het probleem is bekend en er wordt aan een structurele oplossing gewerkt. Tot die tijd kan het even behelpen zijn en daarvoor wil ik je excuses aanbieden.Ā 


Goedemorgen @JanZ_Ā 

ik heb deze melding 6Ā week geleden.

wanner ga jullie oplossen het duur te lang nu.Ā 


GoedemorgenĀ @moedeloos67, is het met de tip vanĀ @JanDĀ nog gelukt om in te loggen? Het probleem is bekend en er wordt aan een structurele oplossing gewerkt. Tot die tijd kan het even behelpen zijn en daarvoor wil ik je excuses aanbieden.Ā 

nee niet gelukt, dus gewoon ff wachten op de update


Hallo @moedeloos67Ā dit zit er onder MyModem:

https://192.168.2.254

Hierbij kun je een veiligheidsmelding krijgen, maar kun je doorheen enteren

Succes.

Ā 


HalloĀ @moedeloos67Ā dit zit er onder MyModem:

https://192.168.2.254

Hierbij kun je een veiligheidsmelding krijgen, maar kun je doorheen enteren

Succes.

Ā 

blijft zeggen verkeerde inlog /wrong usernaam


Luitjes

na veel getelefoneer ..krijg ik te horen dat er 17 april n update gaat komen

Ik verbaas me over dezeĀ concrete toezegging. HetĀ eerder genoemde topicĀ spreekt alleen over een voorzichtig begin met een kleine testgroep. Maar ik laat me graag verrassen en houd dit topic en de Product Updates in de gaten.

Voorlopig blijf ik deze link gebruiken:Ā https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/Ā 


Ik weet hoe jeĀ  voel, moedeloos67.

Je naam zegt al genoeg.

Ik mag dit niet distribueren van KPN, maar geef me een like als je de oplossing vindt werken.

Ā 

Ā