Skip to main content
Vraag

Admin wachtwoord werkt niet

• October 25, 2025
  • 14 reacties
  • 122 keer bekeken

Ik wil graag inloggen op mijn modem, helaas lukt dat niet met de aangegeven adminwachtwoord. Ik heb de modem al paar keer gerest met de knop, andere browsers geprobeerd en cache/cookies verwijderd. Hoe kan ik dit oplossen? Ik wil graag portforwarden namelijk. 

14 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • October 25, 2025

Welk modem heb je precies 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 25, 2025

KPN box 12

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • October 25, 2025

@Jordanwd wellicht heb je hier wat aan 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 25, 2025

Helaas had ik hier al naar gekeken, echter was niks hiervan succesvol. Toch bedankt

JoCoLa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • October 25, 2025

@Jordanwd Gebruik je hetzelfde admin wachtwoord zoals dat achter op modem vermeld staat ?  Zo ja, Scan dan de QR code achterop het modem en kopieer de eerste 10 karakters van het gecreëerde tekstveld. Die 10 karakters plak je dan in het inlogscherm van je modem.

Sommige van die standaard modem wachtwoorden bevatten soms een karakter die erg op elkaar lijken en dan soms foutief worden ingevoerd.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 25, 2025

Ook geprobeerd, rechtstreeks gekopieerd en geplakt. Zonet ook nog eens firefox geprobeerd mocht helaas niet baten.

Leen59
Wijsgeer
  • October 25, 2025

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 25, 2025

Zoals ik in mijn bericht zei heb ik al eens mijn modem gereset. Dat is wat je eenmaal wat je moet doen als je hem vergeten bent. Dus om het duidelijker te maken, ik heb al geprobeerd '’toegangswachtwoord vergeten'’ te gebruiken, helaas veranderd dit niks. Na het resetten werkte de wachtwoord zoals aangegeven op de modem (en rechtstreeks gekopieerd uit de QR-code) nog steeds niet.

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • October 25, 2025

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 26, 2025

Helaas niet, dit is weer alleen een uitleg hoe je hem reset. Dit heb ik al geprobeerd en lukt helaas niet.

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • October 26, 2025

@Jordanwd ik raad je aan om met de klantenservice 0800-0402 te bellen of je terug laten bellen wanneer het jou uitkomt

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 26, 2025

dankjewel

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en nog van harte welkom hier ​@Jordanwd!

Wat goed dat er al zo veel hulp toegesneld is hier, en suggesties gedeeld, maar ik lees dat 't helaas niet mocht baten. Ik hoop dat je intussen contact met onze klantenservice hebt gehad en je eruit gekomen bent. Mocht je er toch niet uit komen, deel je dan zo precies mogelijk wat je geprobeerd hebt en waar je op vast loopt? Juist de details over waarom iets niet lukt en wat er dan gebeurt zijn heel belangrijk, om hier in de community goed mee te kunnen denken.

Voor hulp vanuit onze klantenservice kan je ook een belafspraak maken, zoals jimny al tipte, dan belt een van mijn collega's je terug wanneer het je uit komt om je verder te helpen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 27, 2025

Als ik de tijd heb zal ik zeker bellen, helaas hebben jullie het ook druk op de klantenservice. Maar bedankt allemaal, als ik het weet kom ik erop terug.