Skip to main content

Alleen het lampje van de Power op mijn Experia Box V8 brandt. Tv internet en vaste telefoon zijn weg.

Soms knipperen alle lampjes tegelijk rood en blauw. Nu ben ik op mijn werk want thuis afgesloten van de wereld. Op dit moment laat ik een reset doen maar ik ben bang dat de router/modem kapot is. 

Dag @ExperiaV8 bel even met de klantenservice 0800-0402 dan heb je snel een nieuwe. 


Welkom op het forum @ExperiaV8, de lampjes die je beschrijft klinken inderdaad alsof jouw Experia Box V8 de geest heeft gegeven. Via het telefoonnummer wat Joep al noemt kan je het snelste een vervangend modem aanvragen, dan heb je die morgen in huis.

Dag @ExperiaV8 bel even met de klantenservice 0800-0402 dan heb je snel een nieuwe. 

Als dat niet lukt kan je jouw forumprofiel ook volledig invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan. Dan duurt het mogelijk iets langer voor je 'm hebt.


Ik heb nu een nieuw modem. De levering was een dag vertraagd dus hij kwam niet morgen maar overmorgen. Maar verder geen klachten. Bedankt voor het advies en het nummer van de klantenservice. Dit kon ik niet vinden op de website.