Skip to main content

Hallo met het admin wacht woord op de achterkant van het V12 modem ingelogd.

Wilde het wacht woordwijzigen, ging goed, alleen ik weet het niet meer. 

Als ik nu het modem een harde reset geef, achter kant in het reset gaatje, gaat deze naar de fabrieks instellingen.

twee weken geleden verhuisd, gegevens oude v10a modem zijn toen automatisch overgezet, nadat monteur alles netjes had aangesloten.

als ik de reset naar fabrieksinstellinge uitvoer, komt dan automatisch mijn modem, weer in de oude toestand, met vaste Wifi naam en wachtwoord, diverse vaste iP adressen etc. 

Belangrijk gaat dit dan wederom automatisch?

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoi @Qompaqniet ,

Als de netwerknaam in motive opgeslagen is, word die na een reset overgezet.Maar voor de rest zal je alles zelf weer moeten instellen via 192.168.2.254.Het admin password word niet aangepast, die is dus nog dezelfde als achterop de box 12 staat.


Dank voor het antwoord. Na de verhuizing, was alles het zelfde als op de v10a (ook diverse vaste ip adressen), alleen het admin wachtwoord was van de v12.

Als ik de modem reset met de reset knop gaat alles naar de fabrieksinstellingen. Ik neem aan dat dan mijn basis gegevens zoals wifi naam en wachtword dan weer automatisch worden geïnstalleerd.. Ik moet dan opnieuw inloggen met het admin wachtwoord.

 

Klopt deze gedachte?

 

Dank voor het antwoord.

 

 

 

 


Geen garantie dat dezelfde WiFi naam weer terug komt na een reset. Maar goed, wat maakt het uit? Dan zet u het toch zelf weer goed?