Skip to main content

Ik heb na telefonisch contact met kpn, mijn modem ingeruild bij kpnwinkel. Krijg daarna n nieuwe modem toegestuurd. Beter model, dus weer gewisseld en andere bij kpnwinkel ingeleverd. Na n wijziging in abbonnement krijg ik wéér n modem en toegestuurd. Onderstussen al n herinnering gehad voor terugsturen van oude modem. Die 2e modem heb ik weer ingeleverd bij kpnwinkel. Ook aangegeven dat ik n brief had gekregen. Zou genoteerd zijn. Maar nu alweer n herinnering voor inleveren van oude apparatuur.  Terwijl ze in de winkel zeiden dat alles genoteerd was en ik deze geen zou ontvangen.

Modems lever je ook niet in bij een KPN-winkel maar stuur je retour per pakketpost:

https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/


Als je de apparatuur al teruggestuurd hebt, mag je de herinneringen negeren, @Sesink. Het kan zijn dat er toch iets niet helemaal goed is gegaan bij de notities. Maar dat is niet erg. Zolang je de apparatuur teruggegeven hebt, is er niets aan de hand.


Als je de apparatuur al teruggestuurd hebt, mag je de herinneringen negeren, @Sesink. Het kan zijn dat er toch iets niet helemaal goed is gegaan bij de notities. Maar dat is niet erg. Zolang je de apparatuur teruggegeven hebt, is er niets aan de hand.

Blijkbaar toch twee KPN 'kanalen’ die niet op de hoogte zijn van elkaars ‘doen en laten’, jammer! Moet niet meer kunnen anno 2022.