Skip to main content

Is parental control de enige manier om toegang te blokkeren in experiabox v12. Niet ergens een vinkje voor totale blok?

Als je wilt dat iemand helemaal geen toegang heeft, dan moet je diegene gewoon het WiFi wachtwoord niet geven. Lijkt me toch?


Eens. Maar weet je ook een antwoord op mijn vraag?

Niet alle devices op de router zijn telefoons. Internet of things bijv.


Welke versie software zit er op de v12? En wat wordt er precies bedoeld met een totale block? Per apparaat of een groep van apparaten?


Eens. Maar weet je ook een antwoord op mijn vraag?

Dat is toch het antwoord op uw vraag? Wat bedoelt u anders precies? 


Welke versie software zit er op de v12? En wat wordt er precies bedoeld met een totale block? Per apparaat of een groep van apparaten?

software versie: SGEJ1000060E

Er is één apparaat die ik wil blokken. Dat kan natuurlijk door via parental control 24/7 toegang te blokkeren maar vroeg me gewoon af of er ook een manier was om ergens een vinkje te zetten? Meer niet.

Maar vraag ik me inmiddels ook af als je parental control aanzet, blokkeer je dan ook de toegang tot andere apparaten in het homenetwerk of alleen de toegang naar buiten?


Eens. Maar weet je ook een antwoord op mijn vraag?

Dat is toch het antwoord op uw vraag? Wat bedoelt u anders precies? 

Ik vraag naar de werking, een optie, in de modem. Of die bestaat of niet.


Parental control zou moeten ingrijpen op de communicatie naar buiten. Met parental control aan zou een lokale printer bv nog steeds bereikbaar moeten zijn.