Skip to main content

Beste mensen,

Een nieuw apparaat binnen gekregen en dit had ik al van xs4all gekregen.

Ik heb '’fritzbox apparaat1'’ en net binnen gekomen is '’kpn apparaat2'’. 

Dit noemen noemt men modem.

Ik kan inloggen bij ’kpn' met de xs4all account. Is er wat veranderd?

Ik log nooit zo vaak in, wou alleen weten hoe iets zat... aangezien '’ziggo tv'’ bij iemands account had gekeken. Wilde ik weten hoe het met mijn account stond. Of hier de zelfde prijzen/regels/opties liggen.

Ik kon geen verschil zien waardoor ik weinig indruk kreeg en snel van de site af ging.

Volgens mij had ik niks aangeraakt en toch stond er een man aan de deur met een pakketje.

Aangezien het moeilijk is om contact te leggen bij '’kpn'’ kan ik niks vragen of deze bericht is de winnaar (geen idee), omdat je elke keer bij standaard vragen uit komt waar ik niks mee kan. 

Wat nu ?

Bellen naar de klantenservice, en zeggen tegen de computer: Ik wil een medewerker spreken
Dan vraagt hij een onderwerk, dan zeg je: Modem

Hi @Robbert bot, welkom hier. 

Ik kan ook niet helemaal plaatsen waarom je een nieuw modem hebt gekregen. Heb je een wijziging gedaan in je abonnement? Heb je ook een e-mail gehad over een eventueel nieuw pakket?

Bellen naar de klantenservice, en zeggen tegen de computer: Ik wil een medewerker spreken
Dan vraagt hij een onderwerk, dan zeg je: Modem

Dit kan altijd, dan kunnen ze specifiek met jou meekijken. Maar laat het me weten, ik benieuwd hoe dit kan. 

Reageer