Skip to main content

Ik wil graag de Wifi kunnen afsluiten van bijv de Playstation of mobiele telefoon van de kinderen op het moment dat mij uitkomt. Ik kan via de app die apparaten wel zien, maar niet uitzetten.

Ik weet dat je via het modem zelf wel tijdsloten kunt instellen, maar dan kun je wss geen uitzonderingen maken (bijv met verjaardagen enz).

Is er een manier om wel on the spot apparaten te kunnen afsluiten via de mobiele app? Zo niet, komt dat nog of zijn er mensen die een andere oplossing hebben bedacht?

Hi @Wouter B, ik snap wat je bedoelt. Denk ik. 

Dit kan echter niet met onze Box 12 of Experia modems. Dan kun je beter gaan voor een Fritz modem, dan heb je net iets meer mogelijkheden en volgens mij precies waar jij naar op zoek bent. 


Ok jammer

Heb t nu opgelost door alle apparaten die ik wil kunnen afsluiten op t gastennetwerk te zetten

Die kan ik wel aan en uitzetten alleen dan gaat t niet per apparaat maar alles in een keer


Ok jammer

Heb t nu opgelost door alle apparaten die ik wil kunnen afsluiten op t gastennetwerk te zetten

Die kan ik wel aan en uitzetten alleen dan gaat t niet per apparaat maar alles in een keer

Dat is inderdaad ook een optie, nadeel is wel dat als iemand een beetje creatief is in je huishouden ze dit makkelijk kunnen omzeilen. Wat uiteraard niet hoop!Â