Skip to main content

ik heb een extra 2,4 g wifi aangemaakt in Mijnmodem .

_Extrawifi2g en daarvoor de naam van mijn netwerk  zelfde wachtwoord als we hebben opslaan gedaan zie op het toestel bij de wifi adressen het extra wifi staan.

maar als ik het wachtwoord invult geeft men aan dat er niet verbonden kan worden met die extra wifi 2,4 . Wat doe ik verkeerd ??

gr Beekc

Welkom op de community ​@Beekc, op basis van deze informatie is dat moeilijk te zegge. Wat voor apparaat hebben we het precies over? Kunnen andere apparaten wel verbinden met dit Extra Wifi netwerk, of ook niet? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

Hoi Jasper, ik heb een camera die in verleden wel deed op 2,4 maar nu niet en enkele oude Iphones die ik als radio gebruikte die helaas ook niet wel een andere iphone 6 die werkte direct.

Het instellen van de extra wifi ging erg makkelijk maar was anders als in de omschrijving staat.

gr Carlo

Staat de WiFi beveiliging misschien op WPA3?

Hoi Marlon, goede vraag waar zou ik dat kunnen zien?

zie in beschikbare wifi's wel de juiste extra wifi maar of deze op WPA3 staat ?

gr Carlo

In de instellingen van het modem kan je dat zien, ik weet niet welk type je hebt of welke versie van de software. In de Kennisbank kan je het juiste type kiezen of, als je software versie met V10 of V12 begint kan je de KPN Software optie kiezen: Kennisbank Modems.

Sommige apparaten kunnen inderdaad niet overweg met WPA3, doordat ze van daarvoor zijn. Wijzigen naar WPA2 kan in die gevallen helpen.

Hoi Jasper ,bedankt ga vanavond proberen type moden is KPN 12.

gr Carlo

Hoi Jasper, is gelukt -extra 2,4 g netwerk op WPA 2 gezet en nu werken de oudere iPhone ook weer .👍

gr Carlo

Dat is goed om te lezen ​@Beekc, fijn dat het zo werkt! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂

Reageer