Skip to main content
Vraag

Apple TV werkt niet meer na modem update KPN Box 12

  • 10 June 2024
  • 11 reacties
  • 168 keer bekeken

Hoe stel ik Apple TV weer in.Werkt niet na modem update box 12

Die Apple TV zou gewoon moeten werken, heb je hem al een keer opnieuw opgestart om ervoor te zorgen dat hij opnieuw een IP adres heeft gekregen?


Hoi @Inetje, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Die Apple TV zou gewoon moeten werken, heb je hem al een keer opnieuw opgestart om ervoor te zorgen dat hij opnieuw een IP adres heeft gekregen?

Dit zou inderdaad 'gewoon' moeten werken. Heb je bovenstaande al kunnen proberen en zo ja, heeft dit geholpen?


Nog niet gelukt .Moeilijk om kastje spanningsvrij te maken.Heb gezien de plaats van de stekker daar hulp bij nodig van een jonger iemand.Dus wacht ik op mijn kleinzoon.


Nog niet gelukt .Moeilijk om kastje spanningsvrij te maken.Heb gezien de plaats van de stekker daar hulp bij nodig van een jonger iemand.Dus wacht ik op mijn kleinzoon.

Dat komt met behulp van je kleinzoon vast helemaal goed @Inetje! In ieder geval zien we je bevindingen graag tegemoet. 


Knipperende Apple TV spanningsvrij gemaakt .Maar werkt nog niet .nog steeds foutcode 100.

Zag dat meer mensen dit probleem hebben na de modem update.

Iemand suggesties? Bij voorbaat dank.


Zet op de V12 de wifi beveiliging terug van WPA2/WPA3 naar WPA2.


Waar zet ik dat terug?Kan wpa2/wpa3 niet vinden op de box.

ook contact gehad met 08000402 ,hadden als enige andere suggestie om met paperclip modem te resetten.

Het enige probleem is dat Apple TV geen verbinding heeft met internet en in mijn scherm staat dat het wachtwoord onjuist is  en dat kan ik nergens  invoeren!hdmi verbinding is ok.


Waar zet ik dat terug?Kan wpa2/wpa3 niet vinden op de box.

Dat zit ergens onder de wifi instellingen.


Ik heb begrepen dat de Apple TV moeite zou hebben met Beveiligde Management Frames (PMF).

De onderstaande instellingen zouden moeten werken.

 


Heel hartelijk dank voor het advies .

Heb nu internet op Apple TV .Kan alleen niet streamen .Weet iemand soms waar dat aan kan liggen?

Inetje


Hier hetzelfde probleem. Appletv wel op wifi kunnen verbinden na bovenstaande oplossing maar niet zichtbaar als ik spotify wil streamen. Die ziet de appletv niet in het netwerk blijkbaar 


Reageer