Skip to main content

Na aanschaf van een nieuwe TV heb ik het Arris kastje niet meer nodig. Destijds kreeg ik dat van XS4All. Het ligt hier nu werkeloos op mijn bureau, compleet met lader en kabels. Hoe kan ik die zaken terugsturen?

 

Dat ligt er aan, wat is werkloos, kijk je helemaal geen TV meer via XS4ALL/KPN, dan is het van belang je kopje TV op te zeggen (Als dat kan, of als je al naar KPN gemigreerd bent kijken of Hussel niet goedkoper is, dan word die automatisch terug gevraagd.

Kijk je nog wel TV maar nu via de App, dan zou ik hem bewaren en werkloos laten liggen, bij beëindiging abonnement of in de toekomst als er nieuwe kastjes komen moet deze retour, hij zit bij het TV abonnement in, zeg je dit op kan je ook niet meer via de App kijken.


Er hoort één ontvanger bij je abonnement (inclusief). Die moet je dus houden. Gebruikt of ongebruikt.

Via die ontvanger heb je meer mogelijkheden dan via de app. En zenders w.o. ook radio.
En niet van alle zenders kun je via de app opnamen kijken.
Duitse zenders via de app helemaal niet beschikbaar.

Beeldkwaliteit, zeker als je glasvezel hebt, via ontvanger kanalen 661 t/m 670 veel mooier.

De 5202 is bovendien geschikt voor 4k, de app niet. En kan volledig uit het zicht geplaatst worden.


Hoi @HH1955. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat @Doornekamp33 en @PeterG al een antwoord hebben gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Is jouw vraag hiermee beantwoord of heb je toch nog vragen? Zo ja, dan hoor ik het graag!

 


Beste Vikash, bedankt voor je reactie. Uit de reacties van @Doornekamp33 en  @PeterG

en jouw bevestging van jou dat hun antwoord correct is kastje begrijp ik dat ik het Arris + voeding en kabels gewoon onderin de bureau la kan leggen. Dat heb ik bij deze gedaan ;-)

groet,

Hans