Skip to main content
Beantwoord

Bekabelde apparatuur niet zichtbaar wanneer ik inlog op mijn modem

• January 15, 2026
  • 9 reacties
  • 93 keer bekeken

Jaconet
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Bij het inloggen op de router komen de vast bekabelde apparaten niet meer zichtbaar op de overzichten.

Nadat ik een tijdje geleden de nieuwe softbare heb geinstalleerd waren ze zichtbaar met de aanduidin LAN.

Nu niet meer zichtbaar.????

Hoe krijg ik ze terug?

NIET doot opnieuw opstarten wat daar wordt ik moe van.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Jaconet, de topografie is nog een bekend ding van de software inderdaad. Los van of ze te zien zijn in het modem; werken die apparaten wel goed?

Een fabrieksreset is hiervoor een grote stap, je kunt ook inloggen op het modem, naar Instellingen gaan en dan naar Systeem. Daar is een optie op het thuisnetwerk te herstarten. Dan blijven alle andere instellingen die je hebt gedaan bewaard in het modem.

9 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • January 15, 2026

Welkom ​@Jaconet!

Zie je wel de met WiFi verbonden apparaten in je modem of zie je helemaal niks ?

Jaconet
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • January 15, 2026

Wifi wel geen bekabelde info!

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • January 15, 2026

Welke software versie zit je op ?

Jaconet
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • January 15, 2026

V10.C.25.08.15

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • January 15, 2026

Dan vrees ik toch dat je een fabrieksreset moet uitvoeren, niet enkel opnieuw opstarten, want dat is niet genoeg.

Jaconet
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • January 19, 2026

Of een andere provider. De wifi en router heeft het nog nooit zo slecht gedaan tot na de upgrade.

1. verbrekende verbindingen

2. Geen Bekabelde appatuur in beeld.

3 Al staat de superwifi op een meter ade wifi wordt niet gepakt op de deze SW maar op de router wifi .

4. Vaak opnieuw opstarten.

5. of als oplossing terug na fabrieksinstelling en dan dagen werk om je thuisnetwerk weer op te bouwen.

6. Wifi instelling via app lost problemen niet op.

7. Ingevoerde wijzigingen van namen verdwijnen weer.

enz.

Dus ontevreden.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 19, 2026

Wellicht kan je nog overwegen om een FritzBox met repeaters te nemen. Deze kan je naar hartelust instellen naar eigen behoeften. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 19, 2026

Hoi ​@Jaconet, de topografie is nog een bekend ding van de software inderdaad. Los van of ze te zien zijn in het modem; werken die apparaten wel goed?

Een fabrieksreset is hiervoor een grote stap, je kunt ook inloggen op het modem, naar Instellingen gaan en dan naar Systeem. Daar is een optie op het thuisnetwerk te herstarten. Dan blijven alle andere instellingen die je hebt gedaan bewaard in het modem.

Jaconet
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • January 22, 2026

MODEM defect ; vervangen daarna 3 dagen geen vaste telefoon. Diverse gesprekken met helpdesk uiteindelijk vanmorgen via klachtenmelding binnen 30 min opgelast.

TIP aan KPN betere instructie aan helpdesk medemerkers of sneller een deskundige erbij opschakelen.