Skip to main content
Beantwoord

Beschikt mijn KPN Experiabox V10 over de nieuwe software?

• April 20, 2025
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik heb sinds een paar maanden SuperWifi 2.

Bij installatie schakelde wifi automatisch uit. Ik lees dat dit na update begin 2025 niet meer nodig is.

1. Ik kan nergens terugvinden óf ik inmiddels de nieuwste update heb; ook niet in inlogscherm modem. Kijk ik verkeerd? 

NB: volgens de Community zou het probleem van niet-zichtbare wifipunten (2 vd 4 zijn niet zichtbaar) met xe update opgelost moeten zijn. Dus lijk ik nog de oude software te hebben... 

2. Zo ja update, kan ik de SuperWifi 2 bij het modem daar weghalen en elders inzetten? 

3. Ik krijg, als ik via KPN app wifi will verbeteren steeds (en al lang) een fout melding. Zowel via Mijn KPN als de (oude?) Thuis app. Wellicht heeft eea met bovenstaande te maken..... (?)

Bij voorbaat dank voor uw hulp! 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Hanzeltje, welkom op onze community! Zoals Marlon al noemt zit je momenteel nog op de vorige softwareversie. In het onderstaande topic kun je alles over de nieuwe vinden, dat ziet er ook anders uit:

Op de V10 zul je wifi dus ook nog uitgeschakeld moeten hebben als je de superwifi punten gebruikt. Zodra je de update krijgt zul je daar ook bericht over krijgen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• April 21, 2025

Jij hebt nog de oude firmware op de Experiabox staan. De nieuwe firmware ziet er totaal ander uit. 

Heb je wel eens ingelogd op de webinterface van de SuperWiFi's? 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 24, 2025

Hoi ​@Hanzeltje, welkom op onze community! Zoals Marlon al noemt zit je momenteel nog op de vorige softwareversie. In het onderstaande topic kun je alles over de nieuwe vinden, dat ziet er ook anders uit:

Op de V10 zul je wifi dus ook nog uitgeschakeld moeten hebben als je de superwifi punten gebruikt. Zodra je de update krijgt zul je daar ook bericht over krijgen!