Skip to main content
Antwoord

Beveiligingsniveau aanpassen op KPN Box 12

• November 19, 2024
  • 3 reacties
  • 228 keer bekeken

Ik lees op andere forum posts dat je naar de tab beveiliging moet om de beveiligingsniveau aan te passen maar die is niet te vinden als ik ingelogd ben op mijn modum.

Ik heb software version: SGEJ1000060E

Beste antwoord door Anonymous

Hallo ​@Mary Jane 

In die software versie is dat niet in te stellen omdat er geen uitgaande firewall inzit.

KPN is de KPN Software voor de Box12 wel aan het uitrollen maar dat gaat heel langzaam, je kan alleen maar afwachten tot jouw modem aan de beurt is.
Je kan hier de Productupdates van de modems vinden: https://community.kpn.com/product-updates?filters%5BproductArea%5D%5B0%5D=Modems

Vanwaar deze vraag, loop je tegen een probleem aan?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Antwoord
  • November 19, 2024

Hallo ​@Mary Jane 

In die software versie is dat niet in te stellen omdat er geen uitgaande firewall inzit.

KPN is de KPN Software voor de Box12 wel aan het uitrollen maar dat gaat heel langzaam, je kan alleen maar afwachten tot jouw modem aan de beurt is.
Je kan hier de Productupdates van de modems vinden: https://community.kpn.com/product-updates?filters%5BproductArea%5D%5B0%5D=Modems

Vanwaar deze vraag, loop je tegen een probleem aan?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Mary Jane, wellicht kun je nog op een andere manier geholpen worden. Waarvoor zou je het beveiligingstype willen aanpassen? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 22, 2024

Hallo ​@Mary Jane, wellicht kun je nog op een andere manier geholpen worden. Waarvoor zou je het beveiligingstype willen aanpassen? 

Ik heb hetzelfde probleem als topic: 

Als je kijkt naar de oplossing in dat topic, zie je dat het iets is waar ik niets aan kan veranderen. Op dit moment ervaar ik geen problemen met Discord, maar het is al twee keer voorgekomen dat ik urenlang geen toegang had tot Discord (dit was geen storing van Discord) via meerdere apparaten op mijn netwerk. Dit gold zowel voor de applicatie als de website van Discord.