Skip to main content

Hoi, 

Ik kom met geen mogelijkheid in de modem instellingen. Ik heb echt al alles geprobeerd wat te lezen valt op dit forum:

- modem via de website gereset

- modem fysiek gereset

- deze link gebuiken https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/

- de link zonder 's'

- Edge, Firefox (vers geïnstalleerd) 

- smartphone, laptop

- zelf admin wachtwoord intikken, kopiëren vanaf kladblok, kopiëren vanuit QR-code op de sticker.

Ik kom er gewoon niet in. Hoe is het mogelijk dat zoveel mensen al zolang hier last van hebben. Wanneer wordt dit gefixt?

Heeft iemand nog iets anders dat ik kan proberen? 

Ik begin te denken dat dit nooit gefixt gaat worden…

Gebruikt u de thuisapp? 


Ik begin te denken dat dit nooit gefixt gaat worden…

Gebruikt u de thuisapp? 

Ja ik gebruik de Thuisapp.


Ja ik gebruik de Thuisapp.

Die word al een tijdje niet meer onderhouden en komt binnenkort te vervallen. Maar goed ... deze app veranderd het wachtwoord. Het nieuwe wachtwoord kunt u in de app vinden bij de instellingen, tandwieltje rechtsboven. 


Ja ik gebruik de Thuisapp.

Die word al een tijdje niet meer onderhouden en komt binnenkort te vervallen. Maar goed ... deze app veranderd het wachtwoord. Het nieuwe wachtwoord kunt u in de app vinden bij de instellingen, tandwieltje rechtsboven. 

Ook het beheerderswachtwoord van de app werkt niet als admin wachtwoord.


Dan de box resetten. Het kleine knopje lang vast houden, wel meer dan 15 seconden. De app niet gebruiken. Na reset in proberen te loggen via de webinterface.

Als dat dan nog steeds niet lukt kunt u misschien KPN bellen. Dan ruilen ze de box om. De kans is heel groot dat u dan een Experiabox v10 krijgt. Zo is dat bij mij namelijk ook gegaan. 


Dan de box resetten. Het kleine knopje lang vast houden, wel meer dan 15 seconden. De app niet gebruiken. Na reset in proberen te loggen via de webinterface.

Als dat dan nog steeds niet lukt kunt u misschien KPN bellen. Dan ruilen ze de box om. De kans is heel groot dat u dan een Experiabox v10 krijgt. Zo is dat bij mij namelijk ook gegaan. 

De oplossing was het modem resetten met het knopje op het modem en dan direct inloggen met het admin wachtwoord. 

Hierna pas de KPN Thuis app instellen en de Superwifi's toevoegen.

Thanks.