Skip to main content

I have tried everything here.

De reset is een wit knop dat werk als een on/out dus vast houden 15 sec is niets, heb t geprobeert. nix helpt.

hoe kan ik een nieuw wachtwoord krijgen?

is er een email adres van KPN help?

Hoe is dit mogelijk?

Ik heb de BOX 12 van Kpn aangesloten. ga naar wifi lijst. connect to de nieuw Kpn netwerk. 2 seconden later, (zonder dat ik iets veranderen) ben ik gebonden met oude provider!

Modem is van KPN oude is diconnected.

probeer knp thuis aap op mobiel en t is dezelfde verhaal. oude providers modem, naam, wachtwoord.

wat can i do to fix this?

want de ADMIN wachtwoord (volgens kpn 192.168.2 enz) klopt ook niet. 

 

Admin; samengevoegd met je bestaande topic


Was het vorige modem van kpn? Zoja dan klopt het. Kpn bewaard de oude gegevens en gebruikt die op het nieuwe modem.  Is wel zo makkelijk! Of bent u sinds kort klant bij kpn?


Ik ben nieuwe klant. vandaag voor t eerst. oude modem van andere provider


Hoi @Mattify .

Gebruik je misschien wifiversterkers?

 

Zo niet,  het enige wat ik kan bedenken is;

Je vorige provider was Budget of Youfone.Je hebt de Box 12 aangesloten op het moment dat hun verbinding nog actief was, en hij heeft daardoor de naam van je vorige Budget of Youfon modem overgenomen.Nu de verbinding is overgezet naar KPN blijft die naam erin staan.

 

Als het werkt, is het natuurlijk niet zo'n probleem.Maar als je toch de naam wilt welke achterop de Box 12 staat, druk je in de webinterface op de knop '’WiFi defaults'’.Ik begrijp dat het inloggen echter niet lukt, zou je de volgende stappen willen proberen:

1- Reset de Box 12 d.m.v. een paperclip ~15 seconden in het resetknopje te drukken.

2- Open een Firefox privétabblad en ga naar : 192.168.2.254/2.0/gui , bij de veiligheidsmelding kan je op doorgaan klikken.

3- Vul op die pagina het '’Admin password'’ in.Werkt deze niet?Scan dan de QR code op de achterzijde van de box 12 en kopieer het '’Admin password'’ deel.Plak deze dan op de webinterface pagina.

 

 


ok,

druk je in de webinterface op de knop '’WiFi defaults'’….. wat en waar kan ik t vinden?

Ik kan geen reset vinden behalve de “reset” wit knop… 

 

bedank voor t proberen.


Wat ook een optie is, is om via deze servicetool de wifinaam en password aan te passen:

https://www.kpn.com/service/internet/wifi/wijzigen/servicetool-wifi-ssid-wachtwoord-wijzigen.htm

 

Je zou dan zelf een naam en wachtwoord kunnen verzinnen, of de gegevens gebruiken die achterop de box 12 staan.


Hoi @Mattify .

Gebruik je misschien wifiversterkers?

 

Zo niet,  het enige wat ik kan bedenken is;

Je vorige provider was Budget of Youfone.Je hebt de Box 12 aangesloten op het moment dat hun verbinding nog actief was, en hij heeft daardoor de naam van je vorige Budget of Youfon modem overgenomen.Nu de verbinding is overgezet naar KPN blijft die naam erin staan.

 

Als het werkt, is het natuurlijk niet zo'n probleem.Maar als je toch de naam wilt welke achterop de Box 12 staat, druk je in de webinterface op de knop '’WiFi defaults'’.Ik begrijp dat het inloggen echter niet lukt, zou je de volgende stappen willen proberen:

1- Reset de Box 12 d.m.v. een paperclip ~15 seconden in het resetknopje te drukken.

2- Open een Firefox privétabblad en ga naar : 192.168.2.254/2.0/gui , bij de veiligheidsmelding kan je op doorgaan klikken.

3- Vul op die pagina het '’Admin password'’ in.Werkt deze niet?Scan dan de QR code op de achterzijde van de box 12 en kopieer het '’Admin password'’ deel.Plak deze dan op de webinterface pagina.

 

 

i reset (toch heb ik t gevonden) and heb de privateblad gebruiked. it worked. Bedank for your help and geduld!!