Skip to main content

Na Update hogere internet snelheid door KPN netwerk fout naar Brother printer.

Nieuwste driver geinstalleerd. Niets werkt.

Inloggen op de V12 lukt ook niet

Hallo @Jan v G. probeer eens in te loggen via

https://192.168.2.254

eventuele veiligheidsmeldingen kun je negeren.

Als de printer alléén via de 2,4-band werkt en he kan geen verbinding maken met je netwerk zou je extra wifi in kunnen schakelen met een losse 2.4- en 5.0-band en/of je zou bij de wifi-instellingen terug kunnen gaan naar wifi5 AC en N i.p.v. wifi6 AX

Succes.

 


Vanalles geprobeerd.

Het hele circus van controle programmas's op de KPN site  doorlopen.

Ruim een uur met KPN aan de lijn gehangen en geen oplossing.  Volgels hun is de Router/Wifi  KPN V12 goed.De Super versterkers zijn alle beide met groene lampjes.

Soms doe ik een reset op de router ( voedings stekker eruit) en dan is even weer goed

De Wifi valt op de Laptop weg en met herstel programma steeds tijdelijk te reparen.

Extra  losse wifi versterkers  zoals  Maginon WLR -755 AC en Tiplink model TL -WA854RE  worden niet gevonden.

De Brother printer   MFC-J430 W geeft Netwerkstoring

Toevoegen van Email adressen op de Tablet werkt ook niet en geeft Netwerkstoring.

Een gebed zonder eind. Om moedeloos van te worden.

Voor de snelheids Update werkte alles prima.

Inloggen op de Router is eenmaal gelukt maar de geadviseerde  WIFI aanpassing  kon ik niet vinden

Wat kan ik nog doen??

 De bekabelde PC werkt goed.

Jan v G.


Hi @Jan v G.! Dat zijn inderdaad al een hoop stappen die je doorlopen hebt. Jammer dat de oplossing er nog niet is, maar we geven niet op. 💪🏻

Voor het instellen van een 2,4 Ghz kun je de stappen voor het Instellen van Extra Wifi op de SuperWifi doorlopen. Lukt dat en kan de printer daar wel mee verbinden? 


V12 12 router met 2 extra super WiFi 

Al ca 3 week problemen   met printer werkingen Email adressen.  Ruim een uur bellen en vragen via Forum   geen oplossingen. Niet kunnen inloggen op de router  via bekabelde PC.

Het hele circus van KPN hulp programma's al door gelopen.

Steeds tragere Wifi op de andere apperaten die het nog net doen.

KPN maakt niet waar wat ze beloven .Welk elk jaar de prijsverhogingen die worden wel doorgevoerd.

Eerdere problemen na gedoe opgelost via KPN monteur Die eerst niet mocht komen en ook nog geld koste. De kosten werden direct via de Nota van KPN verrekend.

Je krijgt er hoofdpijn van en een slecht gevoel

Conclusie  geen goede service bij echte problem.

jan v G

 

Admin: Topic samengevoegd met bestaand topic

 


Hi @Jan v G.! Ik zag dat je een nieuw topic aan had gemaakt over hetzelfde onderwerp, dus ik heb je bericht naar je bestaande topic verplaatst. 🙂

Jammer om te lezen dat het allemaal nog niet soepel werkt. 

Voor het instellen van een 2,4 Ghz kun je de stappen voor het Instellen van Extra Wifi op de SuperWifi doorlopen. Lukt dat en kan de printer daar wel mee verbinden? 


Had je dit al geprobeerd? Hoe gaat het dan?