Skip to main content

Goedemiddag,

Sinds ik ben verhuisd start ook bij mij het V12 modem minstens een paar keer perdag opnieuw op. Hierdoor valt tv en internet vanzelfsprekend ook voor een minuut of 2 weg. Ik heb wekeljjk geen idee wat de oplossing hiervoor kan zijn. Help!

Gerard

Hi @GerardAlmere! Dat is niet de bedoeling. Je kunt de stappen op onze storingspagina hiervoor doorlopen. Daarmee worden de meeste zaken opgelost. 🙂

Mocht dit bij jou niet werken, heb je dan al eens een modem reset gedaan? Ik ben benieuwd of hij dan wel netjes blijft werken. Zo niet, start dan alleen het modem opnieuw op? Mocht je op het glasvezelnetwerk zitten, vallen de lampjes van het glasvezelpunt dan bijvoorbeeld ook uit? Ik ben benieuwd! 


Zodra het voorkomt en ik ben optijd om te zien of het aan de glasvezel ligt, kom ik in de lucht.


Oke, het kwam net weer voor. Op hrt gkasvezelkastje ging het lampje Ethernet ook uit.


Goed om te weten @GerardAlmere! Ik ga je verbinding doormeten. Op het adres dat in je forumprofiel staat kan ik geen abonnement vinden, wil je het juiste adres invullen in je forumprofiel en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? 

Je kunt ook met ons bellen via 0800-0402. Als de diensten helemaal wegvallen heb je een storing, dus je kunt dan inspreken dat je een storing hebt. Daarvoor zijn we 24/7 bereikbaar, dus je krijgt dan vanzelf iemand aan de lijn! 


Ik heb zojuist mijn adres bijgewerkt.


Oke, het kwam net weer voor. Op hrt gkasvezelkastje ging het lampje Ethernet ook uit.

V12 modem stort in elkaar op een gegeven moment en gaat automatisch herstarten daarom gaat het ethernet lampje op het glasvezel kastje ook uit. Probleem zit in de v12.


@GerardAlmere Bedankt! Ik heb de verbinding doorgemeten en volgens mijn systeem is de verbinding voor het laatst weggevallen op de 15e, sindsdien oogt het stabiel. 

V12 modem stort in elkaar op een gegeven moment en gaat automatisch herstarten daarom gaat het ethernet lampje op het glasvezel kastje ook uit. Probleem zit in de v12.

Dit klopt, het ethernet lampje gaat uit als het glasvezelpunt de verbinding met het modem verliest. 

Mocht dit bij jou niet werken, heb je dan al eens een modem reset gedaan?

Heb je dit ook al geprobeerd? Ik ben benieuwd of het modem dan nog blijft herstarten? 


De 15e klopt SanneM. Toen was het glasvezel signaal weg. En dit komt dus regelmatig voor. Erg vervelend.


Als het glasvezelsignaal helemaal niet meer werkt, dan zou het glasvellampje ook uit moeten gaan. Het ethernet lampje doelt alleen op de verbinding tussen je modem en je glasvezelaansluiting. Oftewel, als je modem uitvalt, gaat het ethernetlampje uit. 

Is het sinds de 15e nog weggevallen, en heb je de modem reset al gedaan in de tussentijd?