Skip to main content
Antwoord

Box 12 reboot spontaan en daarna werken Wifi6 apparaten niet meer

• January 31, 2025
  • 4 reacties
  • 79 keer bekeken

Ik heb denk ik hetzelfde probleem. De laatste dagen gebeurt het een paar keer per dag, wifi+tv vallen ineens uit. De box 12 start vanzelf opnieuw op en dan werkt de verbinding weer, met uitzondering van de apparaten die wifi6 gebruiken. Daarvoor is een handmatige reset nodig. Ik zit op de nieuwe firmware V12.C.24.05.08, weet niet sinds wanneer maar wellicht is dat het probleem?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt, omdat jouw probleem toch net anders is

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Stijnprofielnaam en welkom bij de KPN Community! Als alles inclusief de TV uitvalt dan lijkt het me dat er iets niet goed gaat in de verbinding.

Ik raad je aan om hiervoor een belafspraak te maken. Mijn collega kan de verbinding dan doormeten en hopelijk is de oplossing dan snel gevonden!

Laat je weten of het gelukt is?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Inmiddels gevonden dat de update naar V12.C.24.05.08 al in juni heeft plaatsgevonden (volgens mailtje kpn), dus dat zal het probleem niet zijn.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 2, 2025

Hi ​@Stijnprofielnaam en welkom bij de KPN Community! Als alles inclusief de TV uitvalt dan lijkt het me dat er iets niet goed gaat in de verbinding.

Ik raad je aan om hiervoor een belafspraak te maken. Mijn collega kan de verbinding dan doormeten en hopelijk is de oplossing dan snel gevonden!

Laat je weten of het gelukt is?

Inmiddels is het opgelost. Na belafspraak nieuw modem ontvangen. Op dit forum las ik dat het waarschijnlijk enkel de voeding zou zijn dus eerst alleen die vervangen. Dat lostte het probleem op. Nieuw ontvangen modem stuur ik weer terug. 

Jasper van KPN
Moderator

Goed om te lezen dat het daarmee opgelost is ​@Stijnprofielnaam. Zo kan je weer zonder problemen verder dus. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.