box 12 is regelmatig de verbinding kwijt met het internet. Een herstart is dan even tijdelijke de oplossing. Maar een goede structurele oplossing blijft uit. Na enige tijd is weer hetzelfde van toepassing.
Naast mij zie ik vele die hetzelfde probleem ook al enige tijd ervaren. Steeds wordt er weer als oplossing aangehaald het resetten van de box12. Is pappen en nathouden als instructie.
Ook ervaar in dat het inloggen op box12 steeds maar van korte duur is. Na even een in het menu rond te klikken word ik er steeds uitgegooid en moet ik weer opnieuw aanloggen. Een in te stellen sessietijd bestaat ere niet.
Is het glasvezel spul dan zo instabiel of ziet de box12 zo gammel in elkaar of is het een combinatie van beiden?.
n.b: Ik ondervind het probleem op mijn wifi. wifi loopt ook via devolo powerline
Ga nog verder onderzoek doen. Vaste kabel i.p.v wifi ga ik nog verder testen echter op dit moment heeft wifi geen problemen meer.
Echter als alles normaal werkt en plotseling wegvalt en na herstart modem weer werkt geeft dit toch een bepaalde richting aan op wifi gebied, waartoch veel mensen klachten over hebben.
n.b sessie verlies in box12 doet zich ook voor met vaste bekabeling.
Tv geeft geen problemen (zit bij mijn via directe moca verbinding gekoppeld aan box12)