Skip to main content

Goede avond,

Mijn zoon heeft een chrome book en hierop heb ik internet uitgezet en als hij een uurtje mag zet ik het via Internet Access control planning aan. Echter komt het nu steeds vaker voor dat het apparaat zich niet laat zien in het modem terwijl het wel degelijk aangesloten is en een wifi verbinding heeft.

 

Ik moet nu elke keer het hele modem rebooten om het apparaat weer zichtbaar te krijgen in de lijst. Is hier een oplossing voor?  Ook zou ik gewoon graag specifieke websites willen blokkeren zoals YouTube in het modem, kan dat?

Hallo @SARALP, heb je toevallig een modem met de KPN Software? Dus bijvoorbeeld een KPN Box 12 of een Experia Box V10? Daarvan is namelijk bekend dat de topologie niet altijd even goed werkt. Al zou dit in de laatste update wel al verbeterd moeten zijn. Zie ook: KPN Box 12: Update naar KPN Software V12.C.24.05.08.


Dat klopt het gaat om de V12 box.

Is er niets anders aan te doen? 


Ik ben bang dat er op dit moment niet veel aan te doen is, nee. Het belangrijkste is dat jij zorgt dat je de laatste update hebt. Deze vind je in de Product Updates.


Reageer